آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره فیلم کودک اعلام شد

آخرین مهلت ارسال اثر به دبیرخانه بیست و ششمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان اعلام شد.

به گزارشی  از بنیاد سینمایی فارابی، برای تنظیم هر چه بهتر جدول نمایش آثار بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان و پایین آوردن میزان تغییرات در جهت احترام به مخاطبان، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این رویداد که بیستم شهریور ماه جاری است، تمدید نخواهد شد.

جشنواره فیلم کودک از سوی دیگر وظیفه خود می داند که طی یک زمان بندی و برنامه ریزی مناسب جدول نمایش آثار را به گونه ای تنظیم و ارایه کند که اعتماد مخاطبان را پاسخی مناسب دهد و فیلمی که بر اساس خواست و یا دغدغه های آن ها برای دیدن انتخاب شده، تغییر نکند.

هنرمندان علاقمند به حضور در این رویداد می توانند تا پایان روز اداری ۲۰ شهریور ماه امسال با حضور در دبیر خانه جشنواره و یا از طریق پایگاه اینترنتی این رویداد به آدرس www.icff.ir فرم حضور در این رویداد را تکمیل کرده و به دبیرخانه ارایه کنند.

** بیش از ۲ میلیون کودک و نوجوان میزبان جشنواره فیلم کودک

مدیر اجرایی جشنواره فیلم کودک گفت: سال گذشته با توجه به برگزاری جشنواره در ۱۱ استان کشور، بیش از یک میلیون مخاطب از مواهب جشنواره فیلم کودک استفاده کردند تلاش می کنیم تا این آمار را در جشنواره بیست و ششم دو برابر کنیم.

جعفر گودرزی افزود: جشنواره فیلم کودک بزرگترین رویداد فرهنگی کشور است و در این رویداد که به وسعت ایران زمین گسترش یافته تلاش می کنیم تا همه کودکان محروم کشور را سهیم کنیم.

وی با یادآوری اینکه جشنواره بیست و پنجم فیلم کودک در ۱۱ استان کشور برگزار شد و بسیاری از کودکان مناطق محروم را میهمان خود کرد، ادامه داد: اهدای ۱۰۰ هزار بسته فرهنگی و نمایش فیلم برای کودکانی که تاکنون فیلم را بر روی پرده سینما ندیده بودند از جمله این برنامه ها بود و جشنواره با در برگیری مخاطبان کودک و نوجوان سراسر ایران در حد بضاعت خود لبخندی هر چند کوچک را بر لب آن ها نشاند.

بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوان از ۱۷ تا ۲۱ مهر ماه سال جاری در اصفهان برگزار می شود.


خبر .:: پایگاه خبری رسانه کودک ::.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.