آخرین مهلت ثبت نام کارگاه نمایش‌نامه‌نویسی بنیاد اکبر رادی

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

مهلت ثبت نام سومین دوره‌ی کارگاه نمایش‌نامه‌نویسی بنیاد اکبر رادی با همکاری مدرسه‌ی تئاتر سه نقطه تا دو روز دیگر به پایان می‌رسد.

به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی بنیاد اکبر رادی ، ثبت نام هنرجویان در سومین دوره‌ی کارگاه نمایش‌نامه‌نویسی بنیاد اکبر رادی که از سه هفته پیش آغاز شده بود، تا روز چهارشنبه ۴ دی ماه جاری به پایان می‌رسد.

این کارگاه ها با هدف آموزش جزییات نمایش‌نامه‌نویسی به هنرجویان و علاقه‌مندان نمایش‌نامه‌نویسی تهران و دیگر شهرهای ایران به صورت سه روزه در رشته‌های زبان دراماتیک، کشمکش، فضا و ساختار فیزیکی صحنه، روایت‌شناسی تئاتری، نقطه‌ی اوج و مورفولوژ‌ی سوژه در درام؛ در مدرسه‌ی تئاتر سه نقطه برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش ، در این کارگاه ها محمد چرم‌شیر زبان دراماتیک ، دکتر سعید اسدی کشمکش، بهزاد صدیقی  فضا و ساختار فیزیکی صحنه، دکتر عطاالله کوپال  روایت‌شناسی تئاتری، محمد امیریاراحمدی نقطه‌ی اوج و دکتر قطب‌الدین صادقی مورفولوژی سوژه در درام را به هنرجویان آموزش می‌دهند.

سومین دوره‌ی کارگاه نمایش‌نامه‌نویسی بنیاد اکبر رادی در روزهای چهار شنبه، پنج‌شنبه و جمعه از ۴ تا ۶ دی ماه ۹۲ در سه روز برگزار می‌شود و هنرجویانی که با موفقیت این دوره را به پایان برسانند گواهی‌نامه‌ی رسمی پایان دوره را دریافت می‌کنند . در این دوره که با محوریت نمایش‌نامه‌ی “از پشت شیشه‌ها” نوشته‌ی استاد اکبر رادی برگزار می‌شود، هنر جویان برای حضور در این کارگاه‌ها  باید از قبل این نمایش‌نامه را مطالعه کرده باشند.

لازم به یادآوری است ۵۰ درصد از هزینه‌های برگزاری این کارگاه ها از محل موقوفه‌ی بنیاد اکبر رادی و مدرسه‌ی تئاتر سه نقطه تأمین شده است که هنرجویان متقاضی شرکت در این کارگاه ها فقط ۵۰ در صد از شهریه را پرداخت می‌کنند.

علاقه مندان به آموزش نمایش‌نامه‌نویسی برای ثبت نام در این کارگاه‌ها می‌توانند به نشانی این مدرسه واقع در بلوار کشاورز، نرسیده به میدان ولی عصر، خیابان کبکانیان ، نبش کوچه‌ی مرتضی‌ زاده ، پلاک ۱۲ ، واحد ۱ مراجعه کنند یا برای اطلاعات بیش‌تر با شماره تلفن‌های ۸۸۹۵۲۳۹۲ و ۸۸۹۵۲۴۴۰ تماس بگیرند.


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.