آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ایران در ازبکستان بررسی شد

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، کشاورززاده در این دیدار آمادگی سفارت را برای اتخاذ تمهیدات مناسب از جمله اطلاع‌رسانی و ایجاد تسهیلات برای حضور گسترده‌ ایرانیان مقیم ازبکستان در ورزشگاه اعلام کرد.

وی اظهار امیدواری کرد که تیم ملی فوتبال کشورمان با موفقیت در نخستین دیدار خود با ازبکستان و کسب نتیجه مناسب در سایر دیدارهای مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۴ برزیل، بتواند حضوری موفق و افتخارآمیزی در دور نهایی این مسابقات داشته باشد.

کی‌روش نیز ضمن تشکر از فرصت پیش آمده برای دیدار با سفیر کشورمان، مطالبی را در خصوص مسابقات آتی دو تیم ملی فوتبال کشورمان در چارچوب بازی‌های مقدماتی جام جهانی بیان کرد.

تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در چارچوب دور دوم مسابقات مقدماتی جام جهانی در نخستین دیدار خود، روبروی تیم ملی فوتبال ازبکستان قرار خواهد گرفت.

کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به منظور بررسی امکانات فوتبال ازبکستان یکشنبه شب به همراه نمازی دستیار خود وارد تاشکند شد.

هدف از سفر سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان به ازبکستان تماشای دو بازی باشگاه های این کشور و بررسی امکانات فوتبال در این جمهوری است.

تیم ملی فوتبال ایران در مرحله چهارم از مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ میلادی در قاره آسیا با تیم‌های کره‌جنوبی، ازبکستان، قطر و لبنان هم‌گروه است و بازی اول را در ۱۴ خرداد ماه سال در تاشکند پایتخت ازبکستان برگزار خواهد کرد.

آساق**ش.ع**۱۵۵۸ **۱۹۱۷

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۰۹۶۳۳۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.