ذوالفقارنسب: قطر زخمی است

‘بیژن ذوالفقارنسب’ در خصوص دیدار فردا (سه شنبه) تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر اضافه کرد: این دیدار برای ما اهمیت زیادی دارد و تمامی ایرانیان در هر کجا که باشند اعم از کارشناس، منتقد، مسوول، رسانه ها و … علاقه مند هستند ما در این دیدار نیز همانند دیدار نخست برابر ازبکستان به پیروزی برسیم تا راهمان برای صعود به رقابت های جام جهانی هموارتر شود.

وی افزود: این حمایت ها در حالی صورت می گیرد که تیم ملی فوتبال، بازی خوبی مقابل ازبکستان انجام نداد اما در پایان به ۳

امتیاز مهم این دیدار دست پیدا کرد که بسیار ارزشمند بود.

سرمربی اسبق تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تاکید کرد: به طور حتم، کادر فنی در طول این مدت به فکر برطرف کردن مشکلات تیم در دیدار برابر ازبکستان که به چشم می خورد، بوده است.

به گفته وی، خوشبختانه در این مدت بازیکنان نیز از نظر بدنی و روحی و روانی، آمادگی بهتری کسب کرده اند و طبق اخباری که از اردوی تیم ملی دریافت کرده ام، به نسبت دیدار برابر ازبکستان وضعیت شان بهتر شده است.

ذوالفقارنسب پیش بینی کرد، بازیکنان ملی پوش ایران در بازی روز سه شنبه، حداقل ۲۰ درصد نسبت به دیدار گذشته خود در چارچوب این رقابت ها بهتر بازی خواهند کرد.

به اعتقاد وی، مهم ترین دغدغه این روزهای اهالی فوتبال این است که بازیکنان و کادر فنی، شکست قطر را مقابل کره جنوبی به گونه ای تحلیل نکنند که قطر تیم ضعیفی است.

سرمربی اسبق تیم فوتبال سایپای البرز اظهار داشت: آنان باید خیلی هوشیار باشند چرا که در این سطح از فوتبال امروز دنیا هیچ تیمی از قبل بازنده نیست و امیدوارم تیم ملی با یک انگیزه بسیار قوی و با تمرکز و جدیت بالا شروعی خوب داشته باشد و با تداوم این رویه، بازی را با پیروزی به پایان برساند و ۳ امتیاز مهم این بازی را کسب کند.

تیم ملی فوتیال ایران، ساعت ۲۰ فردا (سه شنبه) در چارچوب رقابت های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ برزیل در ورزشگاه آزادی تهران با تیم ملی قطر روبه رو می شود.

ورزشی. ** ۹۱۴۴ ** ۱۵۸۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۷۸۳۱۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.