آخرین وضعیت درمانی رضا داود نژاد

خبرگزاری ایسنا: رضا داوود‌نژاد که چندی پیش دچار پس‌زدگی خفیف کبد شده بود، گفت: پس از یک هفته که در شیراز زیر نظر دکترهایم بودم، اکنون به تهران بازگشته‌ام و حالم کاملا خوب است.

این بازیگر سینما و تلویزیون که چند ماه قبل عمل پیوند کبد انجام داده بود درباره پس زدگی کبدش توضیح داد: من باید هر ماه آزمایش داده و نتایج آن را به شیراز بفرستم تا دکتر‌ها وضعیتم را بررسی کنند.

سری آخر که این آزمایش‌ها را به شیراز فرستادم، دکترهایم در شیراز گفتند که دچار پس‌زدگی خفیف کبد شده‌ام و بلافاصله به دستور آن‌ها تحت مراقبت قرار گرفتم.

وی خاطر نشان کرد: طبق نظر دکترهایم، بالا رفتن آنزیم‌ها و همچنین پس زدگی خفیف پس از عمل پیوند کبد تا سه سال طبیعی است و به همین دلیل من در این مدت باید کاملا تحت نظر پزشکانم در شیراز باشم.

 ضمن آنکه آقایان غلامی، کاظمی‌، ملک حسینی و نیک اقبال در بیمارستان نمازی شیراز با دقت فراوان وضعیتم را در این سه سال زیر نظر دارند تا با مشکلی مواجه نشوم و انصافا باید بگویم در این مدت که با این دوستان بوده‌ام، هیچ کوتاهی ندیده‌ام.

 البته این بیمارستان به تمامی بیمارانی که در این بیمارستان عمل پیوند انجام داده‌اند رسیدگی کرده و خودش درمان آن‌ها را پیگیری می‌کند.

داوودنژاد درباره وضعیت فعلی‌اش گفت: پس از آنکه آزمایشات مختلف از جمله نمونه‌برداری کبد انجام و یک هفته در بیمارستان نمازی شیراز تحت نظر پزشکانم بودم، اکنون آنزیم‌های بدنم به حد نرمال رسیده و با مجوز پزشکان به تهران بازگشته‌ام.

همچنین باید بگویم این روال در سه سال آینده ادامه خواهد داشت و من حداقل هر دو ماه یک بار باید به کمیسیون پزشکی بیمارستان نمازی مراجعه کنم، در هر صورت اکنون حالم کاملا خوب است و جای هیچ نگرانی نیست.

این بازیگر سینما و تلویزیون در پاسخ به این سوال که آیا در این مدت می‌تواند در فیلمی بازی کند، به ایسنا اظهار کرد: چون سیستم ایمنی بدنم خیلی ضعیف شده است، دکترها دستور داده‌اند در یک سال پس از عمل پیوند باید خیلی مراقب باشم.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.