آخرین وضعیت مصدومیت علی کریمی

۱۶ام بهمن ،

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علی کریمی طبق برنامه تعیین شده از سوی کادر پزشکی، برنامه فیزیوتراپی و تقویت عضلانی خود را در کلینیک باشگاه دنبال می‌کند و آمدن او به اردو، زمان بازگشت او را به تعویق می‌انداخت.

ایسنا: پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علی کریمی طبق برنامه تعیین شده از سوی کادر پزشکی، برنامه فیزیوتراپی و تقویت عضلانی خود را در کلینیک باشگاه دنبال می‌کند و آمدن او به اردو، زمان بازگشت او را به تعویق می‌انداخت.

چشمه سری دربارهٔ سبب عدم حضور علی کریمی در اردوی کرج افزود: از ابتدا هم قرار نبود علی کریمی در این اردو حضور یابد چون این اتفاق برنامه‌های پزشکی وی را عقب می‌انداخت و بازگشت کریمی به میادین را با تعویق روبرو می‌کرد. کریمی در شرایطی نبود که در تمرینات شرکت کند، پس لازم دیدیم برنامه‌های درمانی وی در درفشی‌فر و کلینیک باشگاه پیگیری شود.

وی در ادامه به پایگاه اینترنتی باشگاه پرسپولیس گفت: علی کریمی مثل هر بازیکن مصدوم دیگری دوست دارد زودتر تمرینات را آغاز کند اما مثل همیشه برخورد کاملا حرفه‌ای نشان داد و برنامه تعیین شده از سوی کادر پزشکی، متخصصان ارتوپدی و فیزیوتراپ‌ها را دنبال می‌کند و همکاری فوق‌العاده‌ای هم دارد.

پزشک پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما در کلینیک باشگاه امکانات تخصصی و حرفه‌ای داریم که برای چنین مواقعی تهیه شده است و آقای میثم علیپور فیزیوتراپ تیم هم هر روز صبح زود به کلینیک می‌رود تا برنامه‌های کریمی و معدنچی را دنبال کند و پس از آن به اردو بر می‌گردد.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.