آخر هفته و گالری گردی

۱۲ام بهمن ،

اگر آخر این هفته قصد دارید زمانی را به گالری گردی اختصاص دهید بهتر است بدانید که گالری‌ها این هفته چه نمایشگاه‌هایی را برگزار می‌کنند. پس پیش از اینکه گالری را برای آخر این هفته انتخاب کنید بهتر است این گزارش را مرور کنید.

به گزارش هنرآنلاین، رنگ باخته عنوان نمایشگاه گروهی نقاشی است که این هفته در گالری آتبین افتتاح می‌شود. این نمایشگاه که به کوشش پونه اوشیدری جمع آوری شده است ترکیبی است از طراحی و نقاشی. آرمین ابراهیمی، پونه اوشیدری، سیامک جمشیدی زاده، سارا خلفی، شبنم جهانشاهی، فواد فراهانی، وانا نبی پور، بهزاد متبحری، فرید مرشد زاده و فرهاد مفوز هنرمندانی می باشند که آثارشان را در این نمایشگاه به نمایش گذاشته اند. مراسم افتتاحیه این نمایشگاه فردا ۱۳ بهمن ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه گروهی نقاشی و طراحی می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ به گالری آتبین واقع در تهران ۱۹۶۶۶، خیابان ولیعصر، جنوب چهارراه پارک وی، کوچه خاکزاد، شماره ۴۲ مراجعه کنند. این نمایشگاه تا ۲۴ بهمن ماه ادامه دارد.

اما گالری آران هم این هفته میزبان نمایشگاه انفرادی چیدمان طراحی و مجسمه است. بکتاش سارنگ جوانبخت هنرمندی است که در این نمایشگاه آثارش را با عنوان آرشیو تعلیق به نمایش می‌گذارد. نمایشگاه آرشیو تعلیق که تا ۲۵ بهمن ماه ادامه دارد همه روزه جز جمعه‌ها از ساعت ۱۱ تا ۱۹ میزبان علاقه‌مندان است. گالری آران در تهران، بلوار کریمخان، خیابان خردمند شمالی، کوچه دی، شماره ۱۲ قرار دارد.

نمایشگاه انفرادی عکس فائقه کردستانی با عنوان بودن از ۱۳ تا ۲۳ بهمن ماه در گالری آرته برگزار می‌شود. این نمایشگاه از ۱۶ تا ۲۱ ادامه دارد. گالری آرته در ونک، خیابان ملاصدرا، بزرگراه کردستان جنوب، شیراز جنوبی، پایین تر از همت، بلوار علی خانی، ۲۰ متری گلستان، ۱۲ متری دوم، پلاک ۳ است.

اگر آخر این هفته گذرتان به گالری اعتماد افتاد بهتر است بدانید این هفته نمایشگاه انفرادی عکس محمدرضا شریف زاده به روی دیوار می‌رود. سیمای زنی در میان جمع عنوان این نمایشگاه است. این نمایشگاه که از ۱۳ تا ۲۴ بهمن ماه ادامه دارد همه روزه جز دوشنبه‌ها از ساعت ۱۵ تا ۲۰ میزبان علاقه‌مندان است. گالری اعتماد در خیابان نیاوران، میدان یاسر، خیابان صادقی قمی، خیابان بوکان، شماره ۴ قرار دارد.

علاقه‌مندان به نمایشگاه‌های نقاشی هم بهتر است بدانند که نمایشگاه انفرادی نقاشی خشایار سیدی باعنوان بی نشانه این هفته در گالری الهه به نمایش گذاشته می‌شود. این نمایشگاه تا ۲۳ بهمن ماه در معرض تماشای عموم است. گالری الهه در بلواره افریقا، انتهای خیابان گلفام، بن بست امینی، شماره ۳ قرار دارد.

فرشید شیوا هم این هفته نمایشگاه گروهی اش در گالری جرجانی به نمایش می‌گذارد. این نمایشگاه بدون عنوان از ۱۳ بهمن ماه تا ۲۳ بهمن ماه از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۰:۳۰ ادامه دارد.

گالری راه ابریشم هم این هفته میزبان نمایشگاه گروهی عکس علی زارع و مسعود پاکدل است. این نمایشگاه با عنوان دونگاه در حقیقت گزیده ای از آثار عکاسی تئاتر و سینمای ایران است. نمایشگاه دونگاه که تا ۳۰ بهمن ماه ادامه دارد همه روزه جز پنجشنبه و جمعه‌ها به معرض تماشا گذاشته می‌شود.

گالری سیحون هم همزمان با سایر نمایشگاه‌ها این هفته میزبان نمایشگاه انفرادی نقاشی رحیم مولاییان است. این نمایشگاه با عنوان پلک‌های پا به ماه از ۱۳ بهمن ماه تا ۲۵ بهمن ماه ادامه دارد.علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند همه روزه جز دوشنبه‌ها از ساعت ۱۱ تا ۱۹ در معرض تماشای عموم است.

انتهای پیام/۳۱/۳۴


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.