گالری‌گردی در روزهای پایانی سال

۱۰م اسفند ،

اگر آخر این هفته که به روزهای پایانی سال نزدیک می‌شویم قصد دارید زمانی را به گالری‌گردی اختصاص دهید بهتر است بدانید که گالری‌ها این هفته چه نمایشگاه‌هایی را برگزار می‌کنند. پس پیش از اینکه گالری را برای آخر این هفته انتخاب کنید بهتر است این گزارش را مرور کنید.

به گزارش خبرنگار تجسمی هنرآنلاین، گالری آرته آدینه این هفته ۱۱ اسفندماه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ میزبان نمایشگاه گروهی نقاشی و تئاتر با عنوان خانه برنارد آلبا است. در این نمایشگاه گروهی هنگامه عابدینی، مونا خوش‌اقبال، نیکو ترخانی، هنگامه صدری، محمدرضا توکلی‌راد، فرشاد رضایی، میلاد ناصری و آرزو جباری حضور دارند. مونا خوش‌اقبال هم به عنوان کیوریتور و احسان فکا به عنوان کارگردان این نمایشگاه را اداره می‌کنند. این نمایشگاه تا ۲۳ اسفندماه همه روزه از ساعت ۱۶تا۲۰ میزبان علاقه‌مندان است. اگر تا به حال گذرتان به این گالری نخورده بهتر است بدانید که گالری آرته در خیابان ونک، خیابان ملاصدرا، بزرگراه کردستان جنوب، شیراز جنوبی، پایین‌تر از همت، بلوار علی‌خانی، ۲۰ متری گلستان، ۱۲ متری دوم، پلاک۳ قرار دارد.

گالری آرت سنتر هم این هفته از ۱۱ تا ۲۵ اسفندماه میزبان نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی است. این گالری همه روزه از ساعت ۱۲تا۲۱ میزبان هنردوستان است. آدرس گالری آرت سنتر به این قرار است: خیابان شریعتی، ضلع شمال غربی، پل صدر، شماره ۱۷۱۶

این روزها اگر گذرتان به گالری اعتماد افتاد بهتر است بدانید گالری اعتماد این هفته میزبان نمایشگاه نقاشی هدی کاشیها و یاسمن صفا است. این نمایشگاه که ۱۱ اسفندماه افتتاح می‌شود تا ۲۲ اسفندماه ادامه دارد. گالری اعتماد همه روزه جز دوشنبه‌ها در نیاوران، میدان یاسر، خیابان صادقی قمی، خیابان بوکان، شماره۴ این نمایشگاه را در معرض دید عموم به نمایش می‌گذارد.

“رومی و زنگی” عنوان نمایشگاه گروهی جواهرات هما علیپور و معین‌الدین شعشعی است. این نمایشگاه که فردا ۱۱ اسفندماه از ساعت ۱۶تا۲۰ در گالری الهه افتتاح می‌شود تا ۲۱ اسفندماه ادامه دارد. نگارخانه الهه همه روزه به جز جمعه‌ها در بلوار آفریقا، انتهای خیابان گلفام، بن‌بست امینی، پلاک۳ میزبان هنردوستان است.

گالری سیحون هم این هفته میزبان نمایشگاه انفرادی نقاشی است. هنرمند این نمایشگاه رضا نصرتی است که آثارش از ۱۱ تا ۱۶ اسفندماه همه روزه جز دوشنبه‌ها از ساعت ۱۶تا۲۰ به روی دیوار می‌رود. اگر ساکن مرکز شهر میباشید بهتر است بدانید که گالری سیحون از معدود گالری‌هایی است که در مرکز شهر قرار دارد. این گالری در خیابان وزرا، کوچه چهارم، شماره ۱۱ قرار دارد.

گالری شیرین هم این هفته همزمان با سایر گالری‌ها شاهد افتتاح نمایشگاه نقاشی است. این هفته نمایشگاه گروهی به کوشش ایمان صفایی با عنوان نور در گالری شماره ۱و۲ به روی دیوار می‌رود. این نمایشگاه تا ۲۱ فروردین ماه سال۹۲ ادامه دارد. ولنجک، کوچه هجدهم، پلاک۹ آدرس این گالری است که همه روزه از ساعت ۱۱تا۲۰ میزبان علاقه‌مندان است.

علاقه‌مندان به هنر مجسمه‌سازی بهتر است بدانند که گالری طراحان آزاد این هفته میزبان مجسمه‌های پریا صحیحی است. این نمایشگاه با عنوان “چیکه‌های پارچه‌ای” از ۱۱ تا ۱۶ اسفندماه ادامه دارد. اگر تا به حال گذرتان به این گالری نیفتاده است بهتر است بدانید که گالری طراحان آزاد در یوسف آباد، میدان سلماس، شماره ۵ (جنب بانک پاسارگاد) قرار دارد.

اما لیلی گلستان این هفته بخشی از مجموعه نقاشی، مجسمه و سفالش را در گالری گلستان به فروش می‌رساند. این نمایشگاه که فردا، ۱۱ اسفندماه از ساعت ۱۶تا۲۰ افتتاح می‌شود تا ۲۰ اسفندماه ادامه دارد. گالری گلستان در خیابان شهید کماسایی، شماره۳۴ قرار دارد. این گالری همه روزه به جز پنجشنبه‌ها ز ساعت ۱۶تا۲۰ میزبان علاقه‌مندان است.

انتهای پیام۳۱/۳۴


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.