آدم‌کش‌های مدعی دموکراسی باید خلع سلاح شوند

احمدی‌نژاد در دیدار ولید معلم:

ایران > سیاست‌خارجی
رییس جمهور با تأکید بر ضرورت توقف خشونت و آغاز گفت‌وگوی ملی در سوریه اظهار داشت: گفت‌وگو و تفاهم ملی تنها راه حل بحران سوریه و راه عزت و پیروزی ملت سوریه است.

دکتر محمود احمدی‌نژاد شنبه شب در دیدار ولید معلم وزیر خارجه سوریه، گفت: باید خشونت و دخالت‌ها در سوریه متوقف شده و طرفین با گفت‌وگو با هم به تفاهم برسند و این یک راه عاقلانه و انسانی است که امیدواریم هر چه زودتر آغاز شود.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه، رییس جمهور تصریح کرد: باید کسانی که با توسل به اسلحه و تجاوزگری دست به آدم‌کشی می‌زنند و همزمان شعار دموکراسی سر می‌دهند، خلع سلاح شوند.

دکتر احمدی‌نژاد اظهار امیدواری کرد؛ هر چه زودتر، امنیت و ثبات در سوریه مستقر شود تا مردم بتوانند بازسازی را آغاز کرده و به زندگی عادی خود بازگردند.

ولیدمعلم وزیر خارجه سوریه نیز در این دیدار با ارایه گزارشی از آخرین تحولات سوریه، اظهار داشت: سوریه در معرض یک توطئه جهانی گسترده به سرکردگی ایالات متحده است و رژیم صهیونیستی از این توطئه سوء استفاده می‌کند البته امروز دیگر ابعاد این توطئه بر همگان آشکار شده و مردم سوریه از این رهگذر بر محور حکومت خود گرد آمده و در مقابل توطئه‌ها پایداری و استقامت می کنند.


RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.