آرایش سیاسی کشور در انتخابات آتی در دستور کار جبهه ایستادگی/ راه‌اندازی جشنواره مجازی “مشق سیاست” در آینده نزدیک

۰۹م آذر ،

معاون اجرایی جبهه ایستادگی انقلاب اسلامی گفت: آرایش سیاسی کشور در انتخابات آتی و بررسی راهکارهای تعمیق آگاهی افکار عمومی نسبت به انتخابات اصولی و کاندیدای اصلح در دستور کار جبهه ایستادگی قرار دارد.

محمود افتخاری در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در تشریح اقدامات و برنامه‌های جبهه ایستادگی انقلاب اسلامی گفت: از جمله برنامه‌هایی که جبهه ایستادگی پی‌ می‌گیرد نشست‌ها و هم‌اندیشی‌های راهبردی نظیر بحث اقتصاد مقاومتی و آثار و برنامه‌های پیش روی اجلاس غیرمتعهدها است که همچنان مباحث اقتصادی مقاومتی رادنبال می‌کنیم.

معاون اجرایی جبهه ایستادگی در تشریح برنامه‌های هم اندیشی پیش رو این تشکل سیاسی تصریح کرد: آرایش سیاسی کشور در انتخابات آتی، بررسی راهکارهای تعمیق آگاهی افکار عمومی نسبت به انتخابات اصولی و کاندیدای اصلح در دستور کار جبهه ایستادگی قرار دارد.

وی در ادامه افزود: دیدار با مراجع و گروه‌های سیاسی و دعوت کلی از گروه‌های سیاسی طی یک فراخوان در جهت تعامل و هم افزایی، از اهداف ما برای فعالیت های انتخاباتی است.

افتخاری با بیان اینکه فراخوان تعامل با جبهه ایستادگی به صورت گفتگوی اعضا در رسانه‌ها و نشست‌ها اعلام شده است، اظهار داشت: طی این فراخوان اعلام شد که جبهه ایستادگی با گروه‌ها و اشخاص و احزابی که سیاست و اهداف و تفکراتشان همسو با این جبهه است، آمادگی تعامل دارد. بنابراین فراخوان، تشکل‌های جدیدی نیز اعلام آمادگی کردند که پس از بررسی درخواست‌ها توسط شورای سیاست‌گذاری و مشخص شدن همکاری قطعی تشکل‌ها با جبهه ایستادگی اسامی آنها  اعلام می‌شود.

وی با اشاره به  نحوه عضو گیری جبهه ایستادگی گفت: اشخاصی که تمایل به همکاری و عضویت در جبهه ایستادگی را دارند،می‌توانند از طریق سایت این جبهه ثبت نامه و اعلام آمادگی کنند و پس از بررسی مدارک به مجموعه جبهه ایستادگی اضافه می‌شوند.

دبیر اجرایی جبهه ایستادگی در ادامه به راه‌اندازی کانون هواداران این تشکل سیاسی اشاره کرد و بیان داشت: اشخاص با ثبت نام در سایت “کانون هواداران جبهه ایستادگی” می‌توانند در تالار گفتگوی این سایت که توسط کمیته های تخصصی جبهه  که به طور رسمی در اینده نزدیک دایر می‌شود،  به بحث و تبادل نظر بنشینند و به عنوان اعضای مجازی کمیته های جبهه می‌توانند در رابطه با دستورات جلسه و موضوعات مورد بحث در کمیته ها شرکت کنند.

وی از تشکیل و راه اندازی باشگاه خبرنگاران افتخاری کانون هواداران جبهه ایستادگی خبرداد و تصریح کرد: در سایت جبهه ایستادگی دوره آموزشی و غیرمتمرکز و غیرحضوری در فضای مجازی ترتیب داده شده و در پی آزمونی که برای متقاضیان برگزار می‌شود،به اشخاصی که آزمون را با موفقیت سپری کنند  ، کارت افتخاری خبرنگاری دریافت خواهند کرد.

معاون اجرایی جبهه ایستادگی عنوان کرد: جشنواره مجازی “مشق سیاست” با هدف افزایش مشارکت سیاسی مردم و تعمیق آگاهی سیاسی جامعه در آینده‌ای نزدیک برگزار می‌شود که طی این جشنواره سبد آموزش مبانی سیاسی و یک آیتم پاسخ به ابهامات سیاسی در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.