بررسی نقشه راه جبهه ایستادگی در کنفرانس خبری/ برنامه جبهه با رویکرد اعتدالی بررسی می‌شود

فروردین ۱۴۰۳

رئوفیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

سخنگوی جبهه ایستادگی با بیان اینکه برنامه‌های آتی این جبهه با محوریت اعتدال مطرح خواهد شد، گفت: تدوین و سازماندهی نقشه راه آینده در کنفرانس مطبوعاتی مهرماه سال جاری بررسی می‌شود.

“ابوالقاسم رئوفیان” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نقد گفتمانی جبهه ایستادگی و جلسه اخیر این جبهه گفت: این جلسه  تحلیلی از مسائل روز سیاسی به ویژه سفر رئیس‌جمهور و هیئت همراه به نیویورک و شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، نطق‌ها و مذاکرات بود.

وی بااشاره به قرارگیری کشور در نیمسال دوم، اضافه کرد: تدوین رویکردهای جبهه ایستادگی و نقشه راه آینده به صورت برنامه‌های کلی  قرار است طبق یک نشست مطبوعاتی و کنفرانس خبری که در مهرماه سال جاری برگزار می‌شود، ارائه شود.   
 
سخنگوی جبهه ایستادگی با بیان این که برخی اعضای شورای مرکزی، دبیر کل، دبیر واحد سیاسی و سخنگوی جبهه در این کنفرانس حضور دارند، خاطرنشان کرد: در این کنفرانس ضمن بیان برنامه‌های جبهه رویکرد جدید، نحوه تعامل با دولت و مجلس، انتخابات آتی مجلس با محوریت اعتدال و رویکرد اعتدال‌گرایانه مطرح خواهد شد.  

گفتنی است پیش از این “ابوالقاسم رئوفیان” در گفتگو با باشگاه خبرنگاران از نقد داخل گفتمانی و تدوین برنامه‌های انتخاباتی جبهه ایستادگی خبر داده بود (اینجا).

لازم به ذکر است “حسین کنعانی‌مقدم” عضو شورای مرکزی جبهه ایستادگی از به ثمر رسیدن نفشه راه آینده این جبهه و کنفرانس مطبوعاتی اطلاع‌رسانی کرده بود (اینجا).

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.