زمان بازخوانی وظایف دولت فرا رسیده‌ است

عضو جبهه ایستادگی گفت: باید منابع اقتصادی که همه ساله در اختیار دولت قرار دارد مورد بررسی قرار گیرد که دولت تا چه حد توانسته است این سرمایه را به ثروت ملی تبدیل کند.

حسین کنعانی‌مقدم در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره ضرورت بازخوانی وظایف دولت گفت: هر دولتی بعد از یک یا دو دوره فعالیت نیازمند ارائه کارنامه عملکرد است تا نقاط ضعف آن توسط کارشناسان شناسایی شود.

عضو جبهه ایستادگی در ادامه گفت: درخصوص بررسی مسائل اقتصادی و اصل ۴۴ باید به این سمت برویم که بحث تعاونی، خصوصی‌سازی و همچنین اقتصادی در وظایف دولت با توجه به شرایط مختلف مخصوصا بعد از تحریم‌ها چگونه بوده است.

وی افزود: بعد از آخرین تبیین مقام معظم رهبری درباره مسائل اقتصادی،‌ ضروری به نظر می‌رسد که دولت بازخوانی جدیدی در این رابطه صورت دهد و بحث اقتصاد مقاومتی و اصل ۴۴ را بررسی کند.

کنعانی‌مقدم درباره دیگر فعالیت‌های دولت که نیاز به بازخوانی دارد، گفت: باید منابع اقتصادی که همه ساله در اختیار دولت قرار دارد مورد بررسی قرار گیرد که دولت تا چه حد توانسته است این سرمایه ملی را به ثروت ملی تبدیل کند.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین شاخصه‌ها GDP و ضریب جینی است که باید دید دولت توانسته است آن را افزایش دهد یا خیر.

عضو جبهه ایستادگی در پایان با اشاره به مصاحبه اخیر رییس‌جمهور در رسانه ملی خاطرنشان کرد: احمدی‌ن‍‍ژاد گفته است از نظر علمی از چشم‌انداز ۲۰ساله جلوتر هستیم، باید دید آیا از نظر علم اقتصاد هم پیشرفت کرده‌ایم.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.