آرزوی جالب مربی سپاهان پس از صعود

آرزوی جالب مربی سپاهان پس از صعود

 

چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ساعت ۰۰:۰۴

فارس: زلاتکو کرانچار پس از پیروزی ۲ بر یک تیمش مقابل الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا و صعود سپاهان به عنوان تیم اول گروه به مرحله حذفی گفت: باید در نیمه اول کار را تمام می‌کردیم. چندین موقعیت خوب را از دست دادیم، اما در نهایت به پیروزی رسیدیم و به عنوان تیم اول صعود کردیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا از عملکرد مهاجمانش در این دیدار راضی بود، گفت: متأسفانه مهاجمان سپاهان در این دیدار و همچنین در بازی مقابل مس سرچشمه عملکرد قابل قبولی نداشتند. البته در مجموع عملکرد بازیکنان قابل قبول بود، اما متأسفانه نمی‌توانم عملکرد مهاجمان را صددرصد تأیید کنم باید بیشتر کار کنیم و مشکلات را برطرف کنیم.

کرانچار در پاسخ به این سؤال که با توجه به اینکه کی‌روش سرمربی تیم ملی از سیدجلال حسینی برای حضور در تیم ملی دعوت کرده است و آیا امکان حضور او با توجه به صعود سپاهان به مرحله حذفی در تیم ملی وجود دارد، گفت: سعی می‌کنیم قبل از پلی‌آف این اتفاق نیفتد. به غیر از ما تیم‌های استقلال و پرسپولیس هم این درخواست را دارند تا بعد از بازی پلی‌آف بازیکنان‌شان را به تیم ملی تحویل دهند و تا پایان مرحله حذفی در اختیار داشته باشند؛ آرزوی ماست که سیدجلال به تیم ملی نرود.

وی در پاسخ به این سؤال که وقت‌کشی عرب‌ها بازی را به ضرر سپاهان پیش می‌برد گفت: البته مطمئن نیستم که این اتفاق عمدی بوده باشد اما بعضی اوقات روی زمین می‌افتادند.

کرانچار درباره حضور بنگر در دقایق پایانی در خط حمله سپاهان گفت: با توجه به اینکه مهاجمان ما در زدن ضربات سر توفیقی نداشتند بنگر را به خط حمله منتقل کردیم که خوشبختانه نتیجه خوبی داشت.

جوان آنلاین – آخرین عناوین ورزشی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.