آرزوی منتقدان فدراسیون کشتی به واقعیت پیوست؟/ استعفای خطیب در دست صالحی امیری

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > کشتی – حجت الله خطیب بعد از قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد ایران در بازی های جهانی استعفای خود را سرپرست وزارت ورزش داده است.

به گزارش ممتاز ؛ به رغم نتایج موفق تیم های ملی کشتی در مسابقات جهانی مجارستان ، مدیریت ورزش ملی ایران شرایطی نابسامان را تجربه می کند. بحران بی پولی و چند پارگی فدراسیون در دوره سرپرستی حجت الله خطیب سبب شده تا هر روز به میزان منتقدان فدراسیون افزوده شود. فشاری که سبب شده تا در نهایت شخص سرپرست فدراسیون هم دیگر توان ادامه کار را نداشته باشد. خطیب که در برنامه تغییرات وزارت ورزش قرار داشت به نقل از نزدیکانش روز شنبه در دیدار با سرپرست وزارت ورزش اعلام کرده آماده رفتن است و حتی بحث اعلام استعفای کتبی او به سرپرست وزارت ورزش هم مطرح شده است. خطیب که با رفتن مارتینتی از فدراسیون جهانی به سبب ارتباطش با رئیس پیشین فیلا دیگر حمایت هایش از سوی این نهاد بین المللی را هم از دست داده بود و حتی لالوویچ رئیس تازه تشکیلات فیلا هم او را به نقد کشیده و از او به سبب واسطه قرار دادن شخصی به عنوان رضا فتاحی با تشکیلات بین المللی انتقاد کرده بود.

خطیب در این شرایط و در شرایطی که حتی دیگر رسول خادم هم حاضر نبود بسیار صریح خود را برابر منتقدان فدراسیون قرار دهد ، به جایی رسید که تصمیم بگیرد تا حضورش در فدراسیون کمرنگ شود. او استعفایش را بسیار محرمانه به تشکیلات اداره کننده ورزش کشور داده است . استعفایی که با گذشت دو روز هنوز رسانه ای نشده است . حالا باید دید صالحی امیری ، نصرالله سجادی و مدیران تازه ورزش کشور می باشند در قبال این تصمیم سرپرست کشتی چه تصمیمی می گیرند. شاید برگزاری سریع مجمع این فدراسیون جدی ترین گزینه برای ادامه روند کشتی باشد یا اینکه یکی از خانواده کشتی از میان برادران خادم یا حسن رنگرز و یا حتی عباس تازهی به عنوان سرپرست این فدراسیون منصوب شود. خطیب بدهی ۵ میلیارد تومانی در فدراسیون کشتی دارد  . وزارت ورزش کمیته ویژه ای را برای بررسی عملکرد خطیب منصوب کرده بود که گزارش آنها همزمان با تصمیم تازه خطیب روی میز سرپرست وزارت ورزش است.

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.