آزادکاران ایران به فینال راه یافتند

جام جم آنلاین: در پایان روز نخست رقابتهای کشتی جایزه بزرگ مادرید، رضا یزدانی، کمیل قاسمی، احسان لشکری، حسن رحیمی، صادق گوردزی، مهدی تقوی و مسعود اسماعیل پور با شکست حریفان خود راهی دیدار فینال شدند تا از ساعت ۱۱:۳۰ صبح فردا (یکشنبه) به وقت تهران برای کسب مدال طلا به مصاف رقبای خود بروند.

 به گزارش روز شنبه جام‌جم آنلاین به نقل از  روابط عمومی فدراسیون کشتی، در ادامه کار کشتی گیران کشورمان در رقابتهای بین المللی اسپانیا عصر امروز حسن رحیمی، کمیل قاسمی و صادق گودرزی به ترتیب موفق شدند مقابل گنادی تولبیا کشتی گیر کهنه کار موناکویی و دارنده مدال نقره جهان، فاتح چاکراوغلو دارنده مدال طلا اروپا از ترکیه و گابور هاتوش کشتی گیر المپیکی مجارستان و دارنده مدال برنز جهان به پیروزی رسیدند و راهی دیدار پایانی شدند.

پیروزی بر دارندگان مدالهای جهان و اروپا

کمیل قاسمی در وزن ۱۲۰ کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل الکسی شیماروف کشتی گیر روسی الاصل تیم بلاروس و دارنده مدال طلای جهان و چند مدال اروپایی در دو تایم با نتایج مشابه یک بر صفر در کلینچ به پیروزی دست یافت. آزادکار وزن ۱۲۰ کیلوگرم کشورمان در مرحله نیمه نهایی به مصاف فاتح چاکراوغلو کشتی گیر کهنه کار ترکیه ای رفت و با شکست دارنده مدال طلای اروپا به دیدار فینال راه یافت.

رضا یزدانی آزادکار وزن ۹۶ کیلوگرم کشورمان که در دور نخست حریفی از اسپانیا را مغلوب کرده بود در دور دوم نیز کشتی گیری از مصر را شکست داد. یزدانی در مرحله نیمه نهایی نیز از سد کشتی گیری از ترکیه گذشت و راهی دیدار پایانی شد.

احسان لشکری در وزن ۸۴ کیلوگرم در دور اول مقابل دانیال دیاز از ونزوئلا نفر اول رقابتهای گزینشی المپیک در چین در سه تایم به پیروزی رسید. در این مسابقه تایم اول با کلینچ به سود این حریف به پایان رسید اما در تایمهای دوم و سوم لشکری با نتیجه ۴ بر یک و ۲ بر صفر به برتری رسید. لشکری در دور دوم نیز مقابل بینیچی از ترکیه در سه تایم به پیروزی رسید. تایم اول این کشتی به کلینچ کشیده شد اما نماینده کشورمان در تایمهای دوم و سوم به برتری رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله از سد کشتی گیر بلاروسی گذشت و راهی دیدار پایانی شد.

حسن رحیمی در وزن ۵۵ کیلوگرم در دور نخست مک فارلان از انگلیس را در دو تایم شکست داد و در دور دوم  مک کینا دیگر نماینده این کشور را در دو تایم مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.گنادی تولبیا کشتی گیر کهنه کار مولداویایی و دارنده مدال نقره جهان و برنز اروپا که مدتی است برای کشور موناکو کشتی می گیرد، حریف رحیمی در دیدار مرحله نیمه نهایی بود که رحیمی از سد وی نیز گذشت تا راهی دیدار فینال شود.

مسعود اسماعیل پور در وزن ۶۰ کیلوگرم در دور نخست فارغ از مصر را در دو تایم مغلوب کرد.وی در دور دوم  نیز در دو تایم از سد آشیروف از قزاقستان گذشت. اسماعیل پور در مرحله نیمه نهایی نیز از سد کشتی گیر پرویی گذشت و فینالیست شد.

صادق گودرزی در وزن ۷۴ کیلوگرم در دور نخست حاجی یف کشتی گیر روسی الاصل تیم فرانسه را در دو تایم با نتایج مشابقه ۶ بر صفر شکست داد. وی عصر امروز در دور دوم کشتی گیر پرویی را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. گابور هاتوش کشتی گیر المپیکی مجارستان و دارنده مدال برنز جهان در دو تایم با نتیجه یک بر صفر و ۲ بر صفر گذشت و راهی دیدار پایانی شد.

مهدی تقوی در وزن ۶۶ کیلوگرم پس از استراحت در دور اول در دور دوم عصر امروز با عثمانی از فرانسه را شکست داد و وی در مرحله نیمه نهایی نیز از سد کشتی گیر مجارستانی گذشت و فینالیست شد.

طبق برنامه اعلامی مسئولان برگزاری رقابتها مسابقات رده بندی و فینال این مسابقات بین المللی صبح فردا برگزار می شود

رقابتهای کشتی جایزه بزرگ مادرید با حضور ۸۰ کشتی گیر المپیکی از ۴۲ کشور دنیا از امروز شنبه و به مدت دو روز در سه رشته در شهر مادرید اسپانیا برگزار می شود.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.