آزمون آیلتس آکادمیک و جنرال برگزار شد

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

خبرگزاری آریا-آزمون زبان انگلیسی آیلتس(IELTES) آکادمیک و جنرال برگزار شد.

به گزارش آریا، دکتر ناصر اقبالی با اعلام این خبر گفت : آزمون زبان انگلیسی در دو ماژول آکادمیک و جنرال امروز شنبه ۱۵/۴/۹۲ در تهران برگزار شد.

اقبالی در ادامه گفت : زمان اعلام نتایج آزمون های این دوره آیلتس، در روز شنبه مورخ ۲۹/۴/۹۲ خواهد بود که از طریق سایت results.ielts.org  اعلام خواهد شد .

رئیس مرکز آزمون در خصوص دریافت کارنامه شرکت کنندگان گفت : شرکت کنندگان می توانند برای دریافت کارنامه خود پس از تاریخ اعلام نتایج ، به دفتر مرکزی آیلتس واقع در تهران ، خیابان شریعتی ، دوراهی قلهک ، خیابان شهید امیر پابرجا ، بلوار آیینه ، نبش بن بست گل یخ ، پلاک ۱۶ ، طبقه یک ، واحد ۱۰۱ ، مراجعه کنند تا کارنامه شرکت کنندگان با مهر مخصوص به آنها تحویل داده شود .

آزمون زبان انگلیسی EPT در روز جمعه مورخ ۱۴/۴/۹۲ برگزار شد

دکتر اقبالی در خصوص آزمون EPT گفت : این آزمون در روز جمعه مورخ ۱۴/۴/۹۲ برگزار شد .

وی در خصوص زمان اعلام نتایج این آزمون گفت : نتایج این آزمون از طریق سایت EPT به آدرس اینترنتی www.ept.iauset.com  اعلام خواهد شد .

مشاور ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص تاییدیه مدرک EPT گفت:

دانشجویان دوره دکتری تخصصی دیگر برای دریافت تاییدیه EPT خود نیازی به مراجعه حضوری به مرکز آزمون را ندارند ، چرا که با هماهنگی های انجام شده با واحدهای دانشگاهی ، نتیجه آزمون آن ها در سایت قرار خواهد گرفت.

وی در پایان توصیه کرد : متقاضیان اگر با سؤال یا ابهامی مواجه شدند ، می توانند به آدرس porsesh@azmoon.net  ایمیل خود را ارسال نمایند تا کارشناسان مرکز آزمون در اسرع وقت به آن ها پاسخ گویند.


خبرگزاری ممتاز به نقل از آریا
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.