لغو دوباره آزمون آیلتس

خبرگزاری آریا- مشاورعالی سازمان سنجش کشور از لغو پنجمین آزمون این موسسه که قرار بود ۳۱ اردیبهشت ماه برگزار شود،خبر داد.
حسین توکلی مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگارعلمی آموزشی آریا اظهار داشت: درپی منتفی شدن چهارآزمون آیلتس ( IELTS) موسسه `ایران آیلتس` ازابتدای امسال تاکنون، پنجمین آزمون این موسسه نیز که قرار بود ۳۱ اردیبهشت ماه امسال برگزار شود، لغو شد.
توکلی ادامه داد: موسسه ایران آیلتس که یکی از موسسات برگزار کننده آزمون زبان آیلتس در کشور است، آزمون های خود را در تاریخ های ۲۴ و ۲۶ فروردین ماه و همچنین ۲۱ و ۲۳ اردیبهشت ماه لغو کرد.
وی دلیل برگزار نکردن آزمون های بین المللی زبان انگلیسی از سوی این مرکزرا وجود برخی مشکلات فنی دانست وافزود: به همین منظور سازمان سنجش راه های جایگزین برای داوطلبان پیش بینی کرده است.

راه های جایگزین سازمان سنجش

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشوراز پیش بینی راه های جایگزین برای داوطلبانی که برای شرکت درآزمون آیلتس موسسه `ایران آیلتس` ثبت نام کرده و آزمون آنها لغو شده است، خبر داد.
حسین توکلی ادامه داد: داوطلبانی که تمایل به تغییر تاریخ و مرکز آزمون جهت شرکت در آزمون‌های دانشگاه آزاد اسلامی را دارند می توانند در پروفایل خود نسبت به تغییر تاریخ و مرکز آزمون خود اقدام کنند و با توجه به این که این افراد، داوطلب آزمون در مرکز آزمون آیلتس دانشگاه آزاد تلقی می شوند، شهریه پرداختی آنان فقط جهت شرکت در آزمون آیلتس به این دانشگاه پرداخت خواهد شد.
وی ادامه داد: با توجه به این که موسسه IH اعلام کرده که احتمالا اولین آزمون جبرانی خود را در تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۱۲ برگزار خواهد کرد، داوطلبانی که مایل به شرکت در آزمون این موسسه هستند ضرورت دارد برای تغییر تاریخ آزمون خود به تاریخ فوق اقدام کنند، یا تا اعلام تاریخ دقیق آزمون‌ها منتظر بمانند.

انصراف ازشرکت درآزمون و درخواست استرداد وجه از طریق پروفایل

به گفته توکلی، داوطلبان می توانند در صورت تمایل، انصراف خود از شرکت در آزمون و درخواست استرداد وجه ثبت ‌نام را از طریق پروفایل خود اعلام کنند تا شهریه های پرداختی آنان در اسرع وقت بطور کامل به حساب اعلام شده آنان واریز شود. داوطلبان آزمون آیلتس می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با مراجعه به پایگاه اینترنتی http://www.ihlondon.com/study-english/about-ielts، اطلاعیه IH را مطالعه کنند.
موسسه ایران آیلتس، امروز ۲۵ اردیبهشت ماه نیز از طریق سازمان سنجش اعلام کرد که به علت ادامه وجود برخی مشکلات فنی، آزمون‌های آیلتس خود در روز شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه برابر با ۱۹ ماه مه ۲۰۱۲ را نیز برگزار نخواهد کرد.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.