آسانترین راه تشخیص بیماری های معده چیست؟

۱۱اردیبهشت،
ممتاز نیوز: پزشکان به اشخاص پیشنهاد می کنند تا در صورت نیاز از انجام آزمایش برای مقابله با انواع بیماری های دستگاه گوارش اجتناب نکنند، زیرا یک آزمایش ساده می تواند مانع از بروز انواع بیماری ها در آینده بشود به وسیله انالیزی که پزشکان بر روی نتایج آن انجام خواهند داد.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران ،‌ یکی از بهترین و ساده ترین آزمایش ها در ارتباط با مشکلات معده ،‌آزمایش تست تنفس است که سبب می گردد تا فرد آگاهی از وضعیت دو فاکتور اصلی این بیماری در معده اش پیدا نماید.

گفتنی است پزشکان به اشخاص پیشنهاد می کنند تا نسبت به علائمی مانند سوزش سرمعده خود حساس باشند و در صورت داشتن چنین علائمی یا از طریق آزمایش خون و یا انجام تست تنفس نسبت به اینکه آیا دچار بیماری میکروب هلیکو باکتر می باشند یا نه  آگاهی پیدا نمایند.

بررسی ها نشان می دهند، بیماری هلیکو باکتر در دراز مدت منجر به زخم معده و حتی سرطان معده می گردد و شیوه کار این بیماری و نابود شدن آن در محیط اسیدی معده سبب آسیب بافت معده شده و نیز به سبب اینکه این میکروب ها نیاز به تغذیه برای رشد دارند، اکثر موادغذایی را که فرد می خورد را برای رشد خود استفاده نموده ودر نتیجه فرد با  علائمی مانند کاهش وزن ،‌اشتهای شدید، خستگی ، ریزش مو و رنگ پریدگی و بی حالی مواجه می گردد.

پزشکان پیشنهاد میکنند:  اشخاص حتی سالم با انجام تست تنفس از میزان وجود بیش ازحد این باکتری درمعده خود آگاهی پیدا نموده ،‌نسبت به درمان و مقابله با آن اقدام کنند.

منبع: ممتاز نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.