آصفری: ایران با روابط دیپلماتیک حق خود در پرونده S۳۰۰ را می​گیرد/ سبحانی​نیا: وزارت دفاع به صورت جدی قرارداد را بررسی کرده است

محمد حسن آصفری عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت و گو با خبرآنلاین درباره موضوع دریافت غرامت ایران از روسیه در پرونده قرارداد S300 گفت: روسیه نیازمند حمایت از ایران است و ایران هم به حمایت روسیه احتیاج دارد. این موضوع یک رابطه دو طرفه است.
نماینده مردم اراک در مجلس با بیان این که ایران و روسیه روابط خوب و قوی با یکدیگر دارند؛ افزود: باید رابطه میان ایران و روسیه در چارچوب قانون باشد.
وی با بیان این که روسیه باید به تعهدات خود در رابطه با موضوع S300 پایبند باشد؛ تصریح کرد: ایران به دنبال این است که با گفتمان و روابط دیپلماتیک موضوع را حل کند و به دنبال این نیستیم که در دادگاه ها این موضوع را دنبال کنیم.
همچنین حسین سبحانی نیا عضو هیئت رئیسه مجلس نیز در گفت و گو با خبرآنلاین در این رابطه گفت: این موضوع که گفته می شود روسیه در صورت پرداخت غرامت به ایران دیگر از ایران در مجامع بین المللی حمایت نمی کند، بازی رسانه ای است.
نماینده مردم نیشابور تاکید کرد: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران به صورت جدی پرونده S300 را از دیدگاه حقوقی مورد بررسی قرار داده است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: سردار وحیدی اعلام کرده است که این پرونده در حال بررسی جدی است و وزیر اظهار امیدواری کرده است که این موضوع به نتیجه خواهد رسید.
/۲۹۲۹۵

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.