آغاز اردوی تیم ملی پینگ پنگ در تهران با هدایت علیدخت!

۱۸فروردین۱۳،

forootan . (30 of 38).jpg

اردوی تیم ملی مردان ایران در حالی در پایتخت آغاز شده که علیدخت به عنوان مربی ملی‌پوشان را هدایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم ملی مردان ایران از امروز اردوی خود را در تهران آغاز کرد که نکته قابل توجه این اردو حضور ابراهیم علیدخت به عنوان مربی این مرحله از اردوی تیم ملی پینگ‌پنگ است.

این در شرایطی است که تاکنون فدراسیون پینگ‌پنگ به صورت رسمی مربی تازهی را برای تیم ملی معرفی نکرده است، اما پیش از این هم صحبت‌هایی دربارهٔ حضور علیدخت در کادر فنی وجود داشت.

اردوی تیم ملی پینگ‌پنگ برای آمادگی بیشتر نوشاد و نیما عالمیان به منظور شرکت در مسابقات کاپ آسیا برگزار شده است و در حال حاضر جعفری پور، مربی تیم ملی در این اردو حضور ندارد.

ابراهیم علیدخت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ حضورش در تیم ملی، اظهار کرد: هر چند صحبت‌های مقدماتی برای حضورم در تیم ملی انجام شده، اما هنوز به صورت قطعی بحث مربیگری ام در تیم ملی اعلام نشده است.

وی افزود: قرار است طی امروز و فردا جلسه‌ای را با زارع پور ، رییس فدراسیون داشته باشم تا وضعیتم مشخص شود.

علیدخت در پاسخ به این سوال که اگر مربی تیم ملی نیستید، چرا در اردو حضور دارید؟ گفت: چون نوشاد و نیما عالمیان بازیکنان من بوده‌اند و حتی در دو سال قبل هم قرار بود که من خودم آنها را به کاپ آسیا ببرم به همین سبب در این اردو حضور دارم.

به گزارش ایسنا، نوشاد و نیما عالمیان به عنوان نمایندگان ایران روز سه‌شنبه بیستم فروردین به مسابقات کاپ آسیا در چین اعزام خواهند شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.