حضور المپیکی های پینگ پنگ نوید تیم خوبی است

واحد مالمیری بعد از عقد قرارداد با تیم بانک دی:

بازیکن ملی پوش تنیس روی میز گفت: در لیگ امسال کنار ابراهیم علیدخت و نوشاد عالمیان دو المپیکی پینگ پنگ هستم و امیدوارم سال ارامی در پیش باشد.

واحد مالمیری درگفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در سوپر لیگ امسال با تیم بانک دی قرارداد بسته ام که نوشاد و نیما عالمیان را در اختیار دارد و مربی اش نیز ابراهیم علیدخت است، البته این تیم اولین بار است که در لیگ حاضر می شود.
وی تصریح کرد: برای من باعث افتخار است که مربی این تیم است، او درتیم ملی بوده و سابقه حضور در المپیک را در کارنامه خود دارد.
مالمیری درباره اینکه تا چه اندازه حضور درکنار برادران عالمیان دراین تیم برایش اهمیت داشت گفت: نوشاد و نیما از نظراخلاقی و سبک بازی بسیار خوب هستند، من و نوشاد مدت دو سال درتیم تجارکیش نیز هم تیمی بودیم و خوشبختانه رابطه خوبی داریم، بهترین چیز دراین تیم این است که دو نفر المپیکی دارد، البته چندبار شرایطی پیش آمد که می خواستم با تیم دیگری قرارداد ببندم اما خوشحالم که درنهایت با تیم بانک دی به توافق رسیدیم.و
ی درپاسخ به اینکه خود چقدر به المپیکی شدن فکر می کند، بیان کرد:‌ برای المپیکی شدن و رسیدن به رنکینگ زیر ۱۰۰، چند عامل مکمل باید وجود داشته باشد.حقیقت این است که من چندین سال است در رده های سنی مختلف عضو تیم ملی هستم و بسیار تمرین و تلاش کرده ام اکنون وظیفه فدراسیون است که به من و بازیکنان مثل من بها بدهد و به مسابقات بدون مرزی بفرستد تا آنقدر امتیاز منفی نگیریم و رنکینگمان کاهش نیابد.
وی افزود:‌ من یکسال و نیم است که به سفری اعزام نشده ام و همین عامل من را در رده بندی فدراسیون جهانی ستاره دار کرده است، این درحالیست که قبل از آن در فقط دو مسابقه ژاپن و مجارستان که شرکت کرده بودم رنکینگم را از ۷۰۰ به ۴۰۰ رساندم یعنی همین دو سفر باعث شد ۳۰۰ پله صعود داشته باشم اما متاسفانه بعد از آن دیر این اتفاقات نیفتاد.
مالمیری درانتها درباره رقم قراردادش با تیم بانک دی گفت: من با توجه به احترامی که برای ابراهیم علیدخت، مربی این تیم قائل بودم حساسیتی درباره مبلغ نداشتم و اطمینان دارم وی آنچه را حق من است درنظر می گیرند.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.