آغاز اکران سراسری فیلم «قصیده گاو سفید» درکشورهای اروپایی و آسیایی/برای نمایش در داخل ایران پروانه نمایش ندارد

فیلم سینمایی «قصیده گاو سفید» به کارگردانی بهتاش صناعی‌ها و مریم مقدم از سوم فوریه اکران سراسری خود را در سینماهای آلمان و اتریش آغاز خواهد کرد.

آغاز اکران سراسری فیلم «قصیده گاو سفید» درکشورهای اروپایی و آسیایی/برای نمایش در داخل ایران پروانه نمایش ندارد

به گزارش ممتاز نیوز، شرکت معتبر ولتکینو(weltkino) که پیش از این پخش فیلم‌های مهمی چون «یک دور دیگر»(another round) ساخته اسکاری توماس وینتربرگ را به عهده داشته پخش سراسری فیلم «قصیده گاو سفید» را در دو کشور آلمان و اتریش به عهده دارد.

همزمان در ماه‌ ژانویه و فوریه اکران این فیلم در کشورهای سوئد، ژاپن، پرتغال، جمهوری چک، اسلواکی و کشورهای حوزه بالکان نیز آغاز خواهد شد.

 فیلم «قصیده گاو سفید» پیش از این اکرانی  را در کشورهای فرانسه، هلند و بلژیک پشت سر گذاشت و مورد توجه منتقدان و مخاطبین فرانسوی قرار گرفت.

 کشورهایی چون چین، اسپانیا، دانمارک، فنلاند، نروژ، یونان، ترکیه، هنگ کنگ و بسیاری کشورهای دیگر اروپایی و آسیایی نیز به تدریج میزبان این فیلم در سینماهایشان خواهند بود و تا به این لحظه بیش از سی کشور جهان قرارداد اکران سراسری فیلم را با پخش‌کننده فرانسوی به امضا رسانده‌اند.

نخستین نمایش جهانی فیلم «قصیده گاو سفید» در بخش مسابقه اصلی جشنواره برلین بود و این فیلم موفق به دریافت جایزه تماشاگران از این جشنواره معتبر شد.

این فیلم تاکنون در بیش از سی و پنج جشنواره بین‌المللی حضور داشته و جوایزی چون بهترین کارگردانی جشنواره وایادولید اسپانیا، تقدیر ویژه هیئت داوران جشنواره زوریخ سوئیس و بهترین فیلم جشنواره فریشتاد اتریش، بهترین فیلم داوران آکادمیک جشنواره جنایت و مکافات استانبول را نیز در کارنامه خود دارد.

فیلم «قصیده گاو سفید»همچنان برای نمایش در داخل ایران پروانه نمایش ندارد.

 انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.