آغاز به کار ثبت‌نام کارگاه‌های آموزشی فصل نو با حضور اساتید مطرح رادیو و تلویزیون

اردیبهشت ۱۴۰۳

کارگاه‌های آموزشی فصل نو با حضور اساتید مجرب و مطرح رسانه آغاز به کار کرد.

کارگاه‌های آموزشی فصل نو که به همت گروه آوید در مرکز آموزش‌های اجتماعی شهید داوود حیدری جهت برگزاری کلاس‌های فن بیان و گویندگی – قصه گویی – اجرای و زبان انگلیسی می‌باشد، با حضور اساتید مجرب و برجسته رادیو و تلویزیون آغاز به کار کرد.  
 
در این کارگاه‌های آموزشی اساتیدی چون: علیرضا معینی (فن بیان و گویندگی)، شهره احدیت (قصه‌گویی)، امیرعلی نبویان (قصه‌نویسی)، علی خلعتبری (زبان انگلیسی) عهده‌دار تدریس هنرجویان خواهند بود.  
 
این دوره از کلاس‌های آموزشی برای اولین بار در منطقه برگزار می‌شود و هنرجویان در صورت موفقیت در آزمون نهایی، گواهینامه معتبر دریافت خواهند کرد.  
 
علاقمندان برای ثبت‌نام و حضور در این کارگاه‌ها می‌توانند همه روزه از ۹ صبح تا ۶ عصر به مرکز آموزش‌های اجتماعی شهید داوود حیدری واقع در خیابان آزادی، انتهای خیابان استاد معین، نبش خیابان دستغیب مراجعه یا به تلفن ۶۶۰۳۷۳۳۸ تماس حاصل نمایند.  

انتهای پیام/  


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. فصل نو:

    سلام.گروه آویدهم اکنون که ۱۶بهمن ماه سال هست هم چنان با دستی پر در حال برگزاری کلاسهایی از جنس هنری می باشد.هم اکنون نیز میتوانید برای ثبت نام و اگاهی از کلاسهای گروه آوید با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید
    ۰۹۳۶۵۰۲۸۸۴۳ ۰۹۳۸۲۱۴۷۶۶۵ ۶۶۰۳۷۳۳۸

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.