آغاز توزیع کتابهای درسی درشهرستانها

جام جم آنلاین: توزیع کتاب های درسی دوره راهنمایی و متوسطه از امروز در کشور آغاز شدفتهران نیز از روز ۱۸ شهریور آغاز می‌شود.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، وزیر آموزش وپرورش در تبریز گفت : ۱۳۱ میلیون جلد کتاب چاپ شده است که کتاب های دوره ابتدایی و فنی در مدارس توزیع می شود و توزیع کتاب های دوره راهنمایی و متوسطه در کتاب فروشی صورت می گیرد .

حاجی بابایی افزود : کتاب های دوم و ششم ابتدایی تغییر کرده و کتاب های ششم ابتدایی به شیوه جدید تالیف و چاپ شده است .

وی با اشاره به فشردگی برنامه های چاپ کتاب های درسی امسال گفت : ۲۲ میلیون جلد کتاب جدید چاپ شده و این غیر از کتاب هایی است که در آنها تغییراتی صورت گرفته است .
وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد : توزیع کتاب های درسی در استان های تهران و البرز به علت برگزاری اجلاس جنبش غیر متعهدها و تعطیلی یک هفتگی در این استانها  از ۱۸ شهریور آغاز می شود .

حاجی بابایی افزود : کتاب های ابتدایی برای معلمان هم توزیع و نخستین بار کتاب راهنما برای دوره ابتدایی دوم و ششم و لوح فشرده ۴۰ ساعته برای آموزش معلمان توزیع شده است .

برپایی جشن شکوفه ها ، ۲۹ شهریور

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: جشن شکوفه ها ۲۹ شهریور و جشن آغاز سال تحصیلی اول مهر در سراسر کشور با شادی و نشاط هر چه بیشتر برگزار خواهد شد.

فاطمه قربان در آستانه آغاز سال جدید تحصیلی ابراز امیدواری کرد؛ همه سیاست های تحولی و مفاد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اجرایی شود.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش افزود: بیشتر ابلاغ معلمان صادر شده است و تا۲۰شهریور نباید کلاسی بدون معلم (با ابلاغ سیستمی) در شهر یا روستاهای سراسر کشور در دوره ابتدایی وجود داشته باشد.

وی اضافه کرد: نوبت صبح شدن مدارس به ارتقای کیفیت آموزش برای دانش آموزان و صرفه جویی در مصرف انرژی کمک خواهد کرد که پی گیری خواهد شد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.