آغاز ثبت نام اعزام مبلغ به مناطق محروم

دوشنبه ۱۲ تیر – ۰۴:۵۶:۲۱ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزای آریا- نام‌نویسی اعزام مبلغ برای حضور و تبلیغ روحانیون در مناطق محروم کشور، در ماه مبارک رمضان از سوی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر آغاز شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از مرکز خبرحوزه،‌ معاون ارتباطات مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر، بااعلام این خبر اظهار داشت:این مؤسسه فرهنگی، بر اساس سند راهبردی جدید خود،‌ با نگاه به تشکیل گروه‌های تبلیغی، تصمیم به اعزام مبلغ به مناطق محروم برای مقابله و خنثی نمودن فعالیت‌های تبلیغی وهابیت گرفته است.
حجت الاسلام صلاح زاده اظهار داشت: بر اساس سند راهبردی موسسه باید به جایی برسیم که در پنج سال آینده، نسبت به تشکیل چند گروه تبلیغی اقدام شود، که در سال جاری اقدامات لازم جهت تشکیل گروه‌های تبلیغی وهابیت انجام شده است.
وی با باین این که مقدمات اولیه تشکیل گروه‌های تبلیغی عرفان‌های نوظهور و مشاوره دینی نیز در دستور کار می‌باشد، افزود: تلاش این مؤسسه در سال جاری، بر تشکیل سه گروه تبلیغی با نگاه مواجهه با وهابیت خواهد بود که در این راستا چندین جلسه مشاورهایی نیز برگزار و نیز تدوین طرح جامع اعزام مبلغ آغاز شد.
وی خاطرنشان کرد: موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج)، امکانات لازم را برای حضور افراد علاقه‌مند به حضور در گروه‌های تبلیغی وهابیت و نیز اعزام به استان سیستان و بلوچستان را فراهم خواهد کرد.
حجت‌الاسلام صلاح‌زاده با اشاره به اعزام حداقل ۷۰ مبلغ به مناطق شناسی شده در سال جاری، اظهار داشت: اطلاع‌رسانی لازم از قبیل نصب پوستر، بنر و نیز تبلیغ در فضای مجازی جهت حضور پر شور روحانیون در این دوره صورت گرفته است.
وی، نام‌نویسی علاقه‌مندان به صورت مجازی و از طریق سایت مؤسسه را از ویژگی‌های ثبت‌نام متقاضیان اعزام در ایام ماه مبارک رمضان دانست و گفت: بر اساس رویکرد جدیدی،‌ هیچ گونه ثبت‌نامی به صورت حضوری انجام نخواهد گرفت.
معاون ارتباطات موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) در پایان خاطرنشان کرد: علاقه مندان به شرکت در این طرح می‌توانند با مراجعه به سایت موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) به آدرس اینترنتی www.v-montazar.com  جهت ثبت نام اقدام نمایند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۰۲۱۶۵۶۲۱۹۸۷


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.