آغاز حمله های رقیب به اوباما

میت رامنی که شامگاه پنجشنبه رسما نامزدی حزب جمهوریخواه را در انتخابات ریاست جمهوری امریکا پذیرفت طی سخنانی از باراک اوباما بشدت انتقاد کرد و گفت وعده های رئیس جمهور اکنون جای خود را به ناامیدی و اختلاف و جدایی داده است.
او گفت :« آنچه کشور ما اکنون به آن نیاز دارد خیلی پیچیده یا عمیق نیست. نیازی نیست تا یک کمیسیون ویژه دولتی تشکیل دهیم تا به ما بگوید که امریکا به چه چیزی نیاز دارد. امریکا به فرصتهای شغلی نیاز دارد فرصتهای فراوان شغلی.»
رامنی افزود :« من دلم می خواست اوباما درکار خود موفق می شد چون می خواهم امریکا موفق باشد. اما وعده های او اکنون جای خود را به ناامیدی و شکاف و جدایی داده است.»
رامنی اظهار داشت :« اکثر امریکایی ها امیدی به این رئیس جمهور ندارند اما آنها امید خود را به خودشان ، به یکدیگر و به امریکا از دست نداده اند.» او از امریکایی ها خواست تا به «ناامیدی های چهار سال گذشته» پایان دهند.
رامنی اظهار داشت :« امروز زمان آن رسیده است که ناامیدیهای خود در طول چهار سال گذشته را پشت سر بگذاریم. اکنون زمان احیای امید در امریکاست.»
به گزارش خبرگزاری فرانسه از تامپا در ایالت فلوریدا ،رامنی افزود او از تمام منابع نفت ، گاز ، زغال سنگ و منابع تجدیدپذیر امریکا استفاده خواهد کرد تا این کشور را تا سال دو هزار و بیست از جهت انرژی به خودکفایی برساند.
۵۱۵۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.