آغاز دور دوم سفرهای تابستانی

آغاز دور دوم سفرهای تابستانی

آغاز دور دوم سفرهای تابستانی

ممتازنیوز: رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه دور دوم سفرهای تابستانی از شهریوماه آغاز می شود، گفت: بیش از ۱۸ هزار دستگاه اتوبوس ۳۴ هزار دستگاه مینی‌بوس و ۳۳ هزار دستگاه سواری کرایه آماده خدمات رسانی در جاده ها هستند.

به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از مهر، شهریار افندی زاده از توسعه و تجهیز جاده‌ها به انواع سیستم‌های هوشمند در سال جاری خبر داد و افزود: در حال حاضر مرکز مدیریت راه‌ها در ستاد و ۲۰ مرکز در ۱۵ استان کشور وضعیت راه‌‌ها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده میکنند و به محض بروز حادثه با اطلاع‌رسانی به موقع بر وضعیت تردد‌ها مدیریت لازم اعمال می شود.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به برنامه‌ ریزی لازم و هماهنگی با دست‌ اندرکاران و فعالان در بخش حمل‌ونقل جاده‌‌ای گفت: دور دوم سفرهای تابستانی از اول شهریورماه آغاز میشود و به همین منظور بیش از ۱۸ هزار دستگاه اتوبوس ۳۴ هزار دستگاه مینی‌بوس و ۳۳ هزار دستگاه سواری کرایه با آمادگی و تدارک و برنامه‌ریزی لازم در بخش حمل‌ونقل عمومی جاده‌‌ای خواهند بود.
وی به اقدامات این سازمان برای راهداری در ماه رمضان، اظهار داشت: در بخش راهداری فرصتی پیش آمد تا اقدامات گسترده‌ ای نسبت به بهسازی و ترمیم آسفالت راه‌‌‌‌‌ ها که در پی بارش‌های زمستان سال قبل و بهار آسیب‌ دیده بودند، انجام شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: عملیات آماده‌سازی محورها، نصب علایم و تابلوهای عمودی، انجام خط‌کشی ها، تعویض و ترمیم گاردریل‌ها و سایر اقدامات انجام شده و آمادگی کامل برای سفر در جاده‌‌ها فراهم آمده است.
وی تصریح کرد: مسافران برای تهیه بلیت حمل‌‌ ونقل عمومی مسافربری از طریق اینترنت و یا مراجعه به دفاتر شرکت‌‌‌های مسافربری از هم‌ اکنون اقدام کنند.
رئیس سازمان راهداری و حمل‌ ونقل جاده‌‌ای با اشاره به اجرای طرح موفقیت‌ آمیز دور اول سفرهای تابستانی گفت: هموطنان در سفرهای جاده‌‌ای در پیش از ماه مبارک رمضان همکاری بسیار خوبی را در جاده‌‌ها داشته باشند ما با کاهش آمار حوادث روبرو بودیم.
افندی زاده با اشاره به حساسیت بیشتر در دور دوم سفرهای تابستانی، بیان کرد: امیدواریم مردم با جدیت بیشتر و حساسیت بالاتری نسبت در این مدت رانندگی کنند تا حادثه ای در جاده ها بوجود نیاید.


پرشین خودرو | RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.