راهبندان و ترافیک ۹۱۷ کیلومتری در فرانسه / دلیل: سفرهای تابستانی!

در پی ۹۱۷ کیلومتر راهبندان بدلیل سفرهای تابستانی، جاده‌ها و بزرگراه‌های فرانسه قفل شد.

راهبندان و ترافیک ۹۱۷ کیلومتری در فرانسه / دلیل: سفرهای تابستانی!

به گزارش ممتاز نیوز، جاده‌ها و بزرگراه‌های فرانسه روز شنبه همزمان با تعطیلات آخر هفته و سفرهای تابستانی شاهد شکلگیری ۹۱۷ کیلومتر راهبندان بود. 

بسیاری از شهروندان فرانسوی با توجه به اینکه روز دوشنبه به مناسبت عروج مریم، مادر عیسی مسیح تعطیل رسمی است برای تعطیلات آخر هفته به شهرهای ساحلی یا مناطق کوهستانی سفر می‌کنند. 

این در حالی است که جاده‌ها و بزرگراه‌ها در روزهای آخر هفته فصل تابستان به طور کلی به دلیل آغاز دوره تعطیلات برای عده‌ای از شهروندان و پایان آن برای عده‌ای دیگر پر رفت و آمدتر از معمول است.

مقامات فرانسه اعلام کرده‌اند که اوج راهبندان در کل جاده‌ها و بزرگراه‌های این کشور روز شنبه حدود ساعت ۱۲ ظهر شکل گرفت. به گفته آنها از ۹۱۷ کیلومتر راهبندان در کل کشور ۳۱۳ کیلومتر آن در منطقه ساحلی دریای مدیترانه به وجود آمده بود. 

مسئولان دولتی از شهروندان خواسته‌اند تا با توجه به راهبندان گسترده در جاده‌ها و بزرگراه‌ها برنامه حرکت خود را تا حد ممکن به روز یکشنبه موکول کنند. از سوی دیگر شرکت حمل و نقل ریلی فرانسه تخمین می‌زند که بین روزهای جمعه تا دوشنبه یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر با قطارهای این شرکت جا به جا شوند. 

مسافران تابستانی هفته گذشته نیز با بیش از هزار کیلومتر راهبندان در جاده‌ها و بزرگراه‌های فرانسه روبرو شده بودند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.