آغاز رقابت‌های بدمینتون قهرمانی جوانان آسیا در کره جنوبی

از صبح امروز با حضور نمایندگان ایران؛

مسابقات بدمینتون قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا در کره جنوبی از امروز آغاز می‌شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در نخستین دیدار از ساعت ۹:۳۰ دقیقه ثریا آقایی در جدول یک نفره دختران مقابل ریو یونگ از کره جنوبی قرار گرفته است. آقایی در صورت پیروزی باید به مصاف سیندهو بخت نخست قهرمانی از کشور هند برود.

در بازی بعدی نیکی طرفی نژاد در دور نخست با کیم هومین از کشور میزبان دیدار می‌کند و در صورت پیروزی باید مقابل برنده مالزی و اندونزی بایستد.

در جدول یک نفره پسران هم فرزین خانجانی پس از استراحت در دور نخست ظهر سه شنبه به دیدار لی وان تینگ از کشور سنگاپور می‌رود. سپس مهران شهبازی که در دور اول استراحت داشته با تانگ پانگ لیانگ باز هم از کشور سنگاپور بازی خواهد کرد. صدرالدین صادقی دیگر ملی پوش کشورمان هم عصر سه شنبه با هونگ چون چونگ از کشور تایوان مسابقه خواهد داد.

دیدارهای بخش دو نفره روز چهارشنبه آغاز می‌شود که در بخش پسران دوبل فرزین خانجانی و صدرالدین صادقی با بدمینتون بازانی از کشور هند دیدار خواهند کرد.

مسابقات قهرمانی آسیا زیر ۱۹ سال ۱۳ تا ۱۸ تیر ماه در شهر جیم چئون کره برگزار می‌شود که ۶۴ جوان در قسمت یک نفره مردان و ۵۶ نفر در قسمت بانوان از کشورهایی چون چین، هنگ کنگ، اندونزی، هند، ژاپن، سنگاپور، سریلانکا و کره حضور دارند.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.