بدمینتون بازان جوان کشور در قزوین به مصاف یکدیگر می روند

ˈصدیق سخن سنجˈ روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات به مدت چهار روز در سالن چندمنظوره مجموعه ورزشی شهید رجایی قزوین برگزار می شود.

وی اضافه کرد: پیش بینی می کنیم بین ۲۰ تا ۲۵ تیم از استان های مختلف کشور ورزشکاران خود را به این رقابت ها اعزام کرده و در مسابقات شرکت کنند.

رییس هیات بدمینتون استان قزوین یادآور شد: قزوین سال گذشته نیز میزبانی رقابت های بدمینتون نوجوانان قهرمانی کشور را عهده دار بود.

این مسوول، با بیان اینکه تیم بدمینتون جوانان قزوین خود را برای حضور قدرتمند در این مسابقات آماده می کند، اظهار کرد: قصد حضور در میان تیم های برتر این رقابت ها را داریم.

سخن سنج، جوان گرایی و بها دادن به ورزشکاران با انگیزه و مستعد را مورد توجه این هیات ورزشی دانست و اظهار کرد: بیشتر نفرات تیم بدمینتون جوانان قزوین در رقابت های قهرمانی کشور را بازیکنان تیم نوجوانان که امسال برای اولین بار عنوان قهرمانی مسابقات کشور را به خود اختصاص دادند، تشکیل خواهند داد.

رییس هیات بدمینتون استان قزوین، با اشاره به قهرمانی تیم بدمینتون نوجوانان قزوین در کشور، کسب این موفقیت را نتیجه تلاش مربیان و دست اندرکاران هیات در پرداختن به امور پایه دانست و گفت: به خدمت گرفتن مربی خارجی در سال گذشته در رقم خوردن این افتخار و پیشرفت سطح فنی بدمینتون بازان نونهال و نوجوان قزوینی از تاثیر زیادی برخوردار بود که نمی توان آنرا انکار کرد.

۷۳۹۲/۶۱۶

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.