آغاز فعالیت کمپین تبلیغاتی «چرا اسلام» در فلوریدا

۱۳م دیماه ،

کمپین تبلیغاتی «چرا اسلام» به همت محفل اسلامی شمال آمریکا (ICNA) در نیویورک با هدف تلاش برای از بین بردن تصورات نادرست در مورد اسلام، با آغاز سال نو میلادی در ایالت فلوریدای آمریکا به فعالیت درآمد.

به گزارش مجله شبانهممتازنیوز، این کمپین تبلیغاتی با همکاری سازمان‌های اسلامی شهر «لانگ‌وود» (Longwood)، مرکز اسلامی شهر «اورلاندو» (Orlando) و بنیاد متحده مسلمان در شهر «لیک مری» (Lake Mary) ایالت فلوریدا برگزار شده است.

این کمپین با هدف افزایش شناخت مردم آمریکا نسبت به دین اسلام و از بین بردن سوءتعبیرات و تصورات نادرست در مورد این دین، در شب سال نو میلادی در شهرهای «اورلاندو» و «دیتونا بیچ» فلوریدا راه‌اندازی شد.

۲۹ بیلبورد تبلیغاتی نصب شده در بزرگراه‌ها و خیابان‌های پرتردد، با ارائه شعارهایی در مورد اسلام، بینندگان را به بازدید از پایگاه اطلاع‌رسانی whyislam.org که از سوی محفل اسلامی شمال آمریکا راه‌اندازی شده است و به معرفی اسلام و دیدگاه‌های اسلامی می‌پردازد، دعوت می‌کنند.

«ابراهیم(ع)، موسی(ع)، عیسی(ع) و محمد(ص)؛ یک خانواده، یک پیام»، «اسلام: پیام ابراهیم، موسی، عیسی و محمد» و «محمد(ص): رحمتی برای جهانیان» از جمله شعارهایی می باشند که بر روی این بیلبوردهای تبلیغاتی درج شده‌اند.

«زاهد بوخاری»، رئیس محفل اسلامی شمال آمریکا گفت: هدف ما ایجاد فرصتی برای آغاز ارتباط با شهروندان آمریکایی است.

وی افزود: این وظیفه ما است که دین خود، اسلام را به صورت صحیح معرفی کنیم و تصورات نادرست موجود در مورد مسلمانان آمریکایی را از بین ببریم.

محفل اسلامی شمال آمریکا در راستای معرفی سیمای حقیقی اسلام سال قبل نیز اقدام به راه‌اندازی توزیع رایگان نسخه‌های قرآن کریم و جزوه‌هایی در مورد روابط مسلمانان با مسیحیان و یهودیان، حقوق بشر، جایگاه بانوان، آخرت و مسائلی از این قبیل در مقابل کتابخانه‌های عمومی آمریکا کرد.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.