آغاز فعالیت مدارس از ۱۵ شهریور/احتمال تغییر زمان بازگشایی مدارس با تشدید شیوع کرونا

وزیر آموزش و پرورش اظهارکرد: زمان بازگشایی مدارس ۱۵ شهریورماه خواهد بود و کیفیت برگزاری کلاس‌ها به صورت حضوری و غیرحضوری متناسب با رعایت شرایط پروتکل‌های بهداشتی تعیین می‌گردد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، محسن حاجی میرزایی با اشاره به زمان بازگشایی مدارس، اظهار کرد: تصمیم ستاد ملی کرونا مبنی بر بازگشایی مدارس از تاریخ ۱۵ شهریور ماه است و ما تابع تصمیمات ستاد ملی هستیم.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه زمان بازگشایی مدارس ۱۵ شهریورماه خواهد بود، گفت: کیفیت برگزاری کلاس‌ها به صورت حضوری و غیرحضوری متناسب با رعایت شرایط پروتکل‌های بهداشتی تعیین می‌گردد.

وی افزود: چنانچه موج دوم شیوع کرونا که در آن قرار داریم، تشدید شود و تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا تغییر کند؛ امکان تغییر زمان بازگشایی مدارس نیز وجود دارد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت‌آموزش و پرورش، وزیر آموزش و پرورش با اشاره به نخستین نشست کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یازدهم، خاطرنشان کرد: این نشست که با حضور شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش برگزار شد و مباحث مهمی مطرح و نقطه نظرات نمایندگان و مسئولان آموزش و پرورش تبادل شد.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.