آغاز هفته مهر سینمای ایران

«هفته مهر سینمای ایران» همراه با برنامه‌های متنوع از جمله تکریم سینماگران پیشکسوت آغاز شد، این رویداد تا ۲۲ مهرماه ادامه خواهد داشت.

آغاز هفته مهر سینمای ایران

به گزارش ممتاز نیوز از ستاد خبری «هفته مهر سینمای ایران» دبیری این رویداد برعهده قادر آشنا، معاون توسعه فناوری و مطالعات سازمان سینمایی است. او روز ۲۲ شهریور در یک نشست خبری، برنامه‌های هفته مهر سینمای ایران را تشریح کرد. 

این رویداد در ابتدا قرار بود از ۶ تا ۱۲ مهرماه برگزار شود که به ۱۶ تا ۲۲ مهرماه موکول شد. 

«هفته مهر سینمای ایران» به مناسبت روز ملی سینما (۲۱ شهریور) و با هدف تحقق استمرار شادابی و پویایی در محیط روانی سینمای کشور و توجه خاص به مقوله عدالت فرهنگی و هنری در دولت سیزدهم در راستای تکریم سینماگران پیشکسوت، فعالان سینمای ایران در رشته‌های مختلف و هنرمندان ایثارگر طراحی و پیش‌بینی شد.

قرار است در این هفته با همکاری و هم فکری نهادها و شخصیت های هنری، فعال ترین و بهترین سینماگران استانی شناسایی و پس از ارزیابی در مراسمی که به همین مناسبت در مراکز یا شهرستان های منتخب در نظر گرفته شده، از برگزیدگان استانی تجلیل بعمل آید.

قدردانی از برگزیدگان رشته های مختلف از جمله: کارگردانی، بازیگری، فیلم نامه نویسی، تدوین، گریم، صداگذاری، جلوه های ویژه بصری، فیلم برداری، انیمیشن، سینمادار، آموزشگاه سینمایی، پژوهشگران سینما، تهیه کننده فیلم سینمایی و  غیره در استان ها از جمله برنامه های تدارک دیده شده هفته مهر سینمای ایران است.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.