آغاز هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال از فردا/ فرصتی دیگر برای پیشتازی صبا

۲۷م دیماه ،

112-58.jpg

هجدهمین هفته از لیگ برتر فوتسال با برگزاری چهار بازی از فردا(پنج شنبه) آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال از ساعت ۱۶ فردا(پنج شنبه) با آغاز چهار بازی به صورت همزمان در شهرهای تهران، تبریز، قم و اهواز آغاز خواهد شد و در حالی که گیتی پسندی‌ها این هفته استراحت دارند، صبای قم می‌تواند از فرصت استفاده کرده و با توجه به این هم که حریف چندان سرسختی ندارد، با کسب سه امتیاز صدرنشینی‌اش را مستحکم کند.

قمی‌ها در این هفته به مصاف شهرداری ساوه می‌روند و از امتیاز میزبانی هم برخوردارند؛ موضوعی که شاگردان محسن حسن زاده در هفته‌های اخیر به خوبی از آن استفاده کرده‌اند و این تیم در خانه‌اش تقریبا غیر قابل کنترل است. صبا که در حال حاضر ۴۱ امتیاز صدرنشین است، می‌تواند با پیروزی برابر تیم ساوه‌ای همچنان به پیشتازی‌اش ادامه دهد و دست نیافتنی‌تر شود. این دیدار روز پنج شنبه در سالن شهید حیدریان قم برگزار خواهد شد.

اما در دیگر بازی حساس این هفته هلال احمر تبریز میزبان منصوری مدافع عنوان قهرمانی خواهد بود. منصوری که به نقل از سرمربی‌اش هنوز در شوک جام جهانی است برای رسیدن به صدر باید فاصله ۱۰ امتیازی را جبران کند بنابراین تمام بازی‌های این تیم قرچکی تا پایان فصل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود چرا که منصوری در این فصل با جذب ملی پوشان بسیاری تنها به فکر تکرار قهرمانی است اما تاکنون که تیم بی مدعای قمی گوی سبقت را از بقیه ربوده و به این راحتی‌ها هم دست یافتنی نیست.

همچنین در دومین روز بازی‌ها هفته هجدهم، دبیری تبریز میزبان فرش آرا مشهد خواهد بود. دیداری که می‌توان آن را رقابت بین تیم‌های پر افت و خیز لیگ نامید. هر دو تیم در این فصل تا حدودی در یارگیری موفق بودند و به همین سبب در کسب نتایج هم بسیار شبیه هم بودند. با این حال فرش آرا جایگاه بهتری را در جدول نسبت به دبیری دارد و در هفته‌های اخیر هم نتایج قابل قبولی کسب کرده است. با این اوصاف دیدار دو تیم از بازی‌هایی است که پیش بینی کردنش کار آسانی نیست و ممکن است اتفاق‌ها برنده‌اش را مشخص کند.

به گزارش ایسنا، تیم‌های صبای قم، گیتی پسند اصفهان، شهید منصوری قرچک، فرش آرا، حفاری و دبیری به ترتیب در رده‌های اول تا ششم جدول قرار دارند.

برنامه کامل بازی‌های هفته هجدهم به شرح زیر است:

پنج شنبه ۲۸ دی- ساعت ۱۶

میثاق تهران – ارژن شیراز

گاز خوزستان – شهرداری تبریز

صبای قم – شهرداری ساوه

هلال احمر تبریز – شهید منصوری قرچک

جمعه ۲۹ دی – ساعت ۱۶

دبیری تبریز – فرش آرای مشهد

شرکت ملی حفاری اهواز – راه ساری

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.