آغاز همایش بانکداری اسلامی با حضور بهمنی

بینا- بیست و سومین همایش بانکداری اسلامی با حضور رئیس کل بانک مرکزی ، کارشناسان و دست اندرکاران نظام بانکی در موسسه عالی آموزش بانکداری ایران آغاز شد.
به گزارش بینا ، در این همایش دو روزه که با محور« ارتباط متقابل تحولات اقتصادی در نظام بانکداری اسلامی» برگزار می شود ، علاوه بر آقای محمود بهمنی رئیس کل بانک مرکزی قرار است آقای شمس الدین حسینی وزیر امور اقتصادی و دارایی شماری از صاحبنظران حوزه و دانشگاه و مسئولان نظام بانکی به طرح دیدگاههای خود می پردازند.
در این همایش همچنین استادان دانشگاه ، صاحب نظران و مسئولان نظام بانکی در مدت برگزاری ان، در چهار نشست طرحها و دیدگاههای خود را برای بهبود نظام بانکی و اقتصادی و همچنین ایجاد تحول در نظام بانکی کشور با محور بانکداری اسلامی بیان می کنند.
موضوع های همایش شامل نظام حسابرسی و کنترل داخلی بانکها و نظارت بانک مرکزی ، محصولات و خدمات نوین بانکی، نوسان بازارهای مالی و رابطه سیاست‌های اقتصادی و نظام بانکی کشور است.
در این همایش ، کارگاه‌های آموزشی مورد نیاز دست اندرکاران بانکی هم برگزار می شود و نمایشگاه خدمات و دستاوردهای نظام بانکی کشور هم برپا شده است.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.