آغاز پذیره‌نویسی چهارمین ETF “فرابورسی “

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

پذیره‌نویسی واحدهای صندوق سرمایه‌گذاری توسعه اندوخته آینده به عنوان چهارمین ETF فرابورس در روز دوشنبه ۲۵ آذرماه آغاز می گردد .

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، آغاز پذیره‌نویسی واحدهای صندوق سرمایه‌گذاری توسعه اندوخته آینده به عنوان چهارمین ETF فرابورس در روز دوشنبه ۲۵ آذرماه صورت می گیرد.
 
 گروه مدیران سرمایه‌گذاری این صندوق می‌توانند در سهام و حق تقدم خرید سهام پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران، اوراق مشارکت، انواع صکوک، اوراق بهادار رهنی و گواهی سپرده بانکی سرمایه‌گذاری نموده و نزد بانک‌ها و موسسات مالی اعتباری سپرده‌گذاری کنند.
 
شایان ذکر است پذیره‌نویسی ۴۹ میلیون واحد سرمایه‌گذاری عادی این صندوق به مبلغ اسمی هر واحد ۱۰ هزار ریال از روز دوشنبه ۲۵ آذرماه به مدت پنج روز کاری آغاز خواهد شد و محدودیت حجمی برای هر سفارش خرید ۱۰۰ هزار واحد تعیین شده است.
 
همچنین پذیره‌نویسی واحدهای چهارمین ETF فرابورسی از طریق کل شبکه کارگزاری‌های عضو فرابورس ایران انجام می‌گیرد و سرمایه‌گذارانی که دارای کد معاملاتی فعال در سیستم سپرده‌گذاری مرکزی می باشند می‌توانند در این پذیره‌نویسی که تا روز یکشنبه اول دیماه از طریق بازار سوم فرابورس ادامه خواهد یافت، اقدام به خرید کنند.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.