آلبرگیو اوانی: اخراج آلگری اشتباه بزرگی است

  این درحالی است که بعد از نتایج ضعیف و نامطلوب میلان در هفته های اخیر گمانه زنی ها در مورد برکناری الگری از سمت مربیگری روسونری روز به روز قوت می گیرد.

  هرچند که اوانی دراین باره نظر دیگری دارد. او در این رابطه گفت” من فکر نمی کنم اخراج آلگری بهترین کار باشد. به طور کلی گاهی تغییر سرمربی موجب سردرگمی بیشتر می شود و نمی تواند چیزی را بهتر کند. من می خواهم بگویم که اخراج آلگری تنها ناتوانایی های میلان را بیشتر خواهد کرد. از دیدگاه من میلان باید آرامش را به اردوی خود بیاورد و سخت تلاش کند تا بتواند دوباره به میلان واقعی تبدیل شود. سپس آن ها می توانند بار دیگر به روند اصلی خود بازگردند و نتایج خوبی را کسب کنند و روحیه ی آن ها نیز بهتر شود.”

سرمربی کنونی تیم زیر ۱۹ ساله های ایتالیا در مورد بازی میلان و اندرلشت نیز نظراتی داشت:” عملکرد شنبه شب میلان به شدت بد بود؛ اما باید بگویم که در اروپا انگیزه ها به شدت متفاوت است. میلان برای لیگ قهرمانان زندگی می کند؛ طوری که هیچ تیم دیگری این کار را نمی کند. اما این لازم است که آن ها روش خود را تغییر دهند و طبیعی است که راه حل های زیادی وجود دارد. در سری آ گاهی دستورات تاکتیکی در زمین دیده نمی شود؛ اما میل برای انجام بازی خوب هرگز از بین نمی رود. “

اوانی ادامه داد:” به نظر من بازیکنان میلان تلاش کردند که در بازی خود برابر آتالانتا به پیروزی برسند تا به همه ثابت کنند که هنوز هم تیمی هستند که بتوانند رقابت کنند.آن ها ریسک زیادی برای کسب سه امتیاز انجام دادند اما این یک ننگ است که میلان در سن سیرو ببازد؛ چرا که باید آن ها امتیازات زیادی را در این ورزشگاه بدست آورند تا هواداران را تحت تاثیر قرار دهند.”

او نظراتی را در باره ی فصل نقل و انتقالات نیز بیان کرد: ” با جدایی سناتور های میلان و فروش زلاتان و سیلوا دیگر ستاره ای با تکنیک فردی بالا در میلان نیست که توانایی های فردی بالایی داشته باشد.”من فکر می کنم در این زمان میلان باید روحیه ی کار تیمی را در خود افزایش دهد. میلانی ها می توانند بر موانع پیش رو غلبه کنند؛ موانعی که در نگاه اول شاید غیر قابل عبور باشند. من تجربه ی آلگری را ندارم و بنابراین او را نصیحت نمی کنم چرا که او می داند در این زمان چه کاری را باید انجام دهد. میلان جوان شده و فرصت خوبی دارد که تیمی بسازد که پایه های آینده را تشکیل می دهند. او باید ایمان و اطمینان را به تیم برگرداند؛ چرا که هنوز بازیکنان با کیفیت در میلان هستند.”


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.