آلبوم متفاوت ˝ ترانه شو فریاد مرا ˝ منتشر می گردد

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

با همکاری هنرمندان مطرح موسیقی ایرانی

اولین آلبوم رسمی محمدرضا منصوری یکی از جوان‌ترین خواننده‌ های موسیقی ایرانی با عنوان «ترانه شو فریاد مرا» پس از سپری شدن ایام سوگواری محرم و صفر توسط «سی لحن باربد» منتشر و از طریق «سینما رسانه آسیا» در بازار موسیقی کشور پخش خواهد شد.

به گزارش تفسیری هنرآنلاین، اولین آلبوم رسمی‌محمدرضا منصوری یکی از جوان‌ترین خواننده‌‌های موسیقی ایرانی با عنوان “ترانه شو فریاد مرا” پس از سپری شدن ایام سوگواری محرم و صفر توسط “سی لحن باربد” منتشر و از طریق “سینما رسانه آسیا” در بازار موسیقی کشور پخش خواهد شد.

این اثر ۱۰ قطعه در ژانر موسیقی ایرانی دارد که قطعات توسط مجید واصفی آهنگسازی و تنظیم شده است و iبهروز منصوری تهیه کنندگی آلبوم را برعهده دارد.

در آلبوم “ترانه شو فریاد مرا”، اشعار از زنده یاد مجتبی کاشانی، جهانگیر شعبانی، پرویز نصرتی و بعضی از شعرهای خاطره انگیز قدیمی‌انتخاب شده است.

این خواننده جوان و ۲۱ ساله که iبه صورت حرفه‌ ای آواز را از سن ۷ سالگی در محضر اساتیدی همچون حسام الدین سراج، کیخسرو ‌پورناظری، علی خدایی و فرتاش فرا گرفته، در ساخت و تولید این اثر با نوازندگان مطرحی از جمله مسعود حبیبی (دف)، سینا جهان آبادی (کمانچه)، حسین رضایی نیا (دف)، پریچهر خواجه (قانون)، داود منادی (بم صراحی)، داود ورزیده (نی)، سحاب تربتی (تمبک)، مجید واصفی (تار، سه تار و بم تار)، امید سیاره (سنتور) و علی پژوهشگر (بربط) همکاری داشته است.

لازم iبه ذکر است که آلبوم “ترانه شو فریاد مرا” با صدای محمدرضا منصوری پس از سپری شدن ایام سوگواری محرم و صفر راهی بازار خواهد شد.

پایان پیام/۴۶

 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.