سه خواننده جوان ترانه‌های کاکایی را می‌خوانند

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز به نقل از سینما پرس در تاریخ ۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱،

سینما پرس ـ گروه هفت هنر/ عبدالجبار کاکایی ترانه آلبوم های سه خواننده جوان با نام های میثم معافی، ایمان نبی زاده و رضا شادکام را سروده است.

عبدالجبار کاکایی شاعر و ترانه سرا در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس اظهار داشت: درآینده ای نزدیک سه آلبوم موسیقی از سه خواننده جوان با نام های میثم معافی، ایمان نبی زاده و رضا شادکام منتشر می گردد که در حدود یک نیمی از ترانه های آن را من سروده ام.

وی ادامه داد: احتمالا آلبوم میثم معافی با نام «تنها» منتشر می گردد، بعضی از ملودی های این آلبوم ملودی های اروپای شرقی است، در شرایطی که بحران ملودی سازی داریم یکی از شیوه هایی که باب شده است استفاده از همین ملودی هایی است که می توان آنها را با تغییری مختصر به موسیقی داخلی نزدیک نمود، من برای این ملودی ها کلام گذاشته ام.

این ترانه سرا عنوان نمود: من در پیش با قطعه «تو که نباشی» با ایمان نبی زاده همکاری داشته ام، این قطعه بر اساس یکی از ملودی های معروفی است که علی لهراسبی در آلبوم ۱۴ خود نیز بر روی این ملودی کلام گذاشته و آن را اجرا نموده بود، «تو که نباشی» یکی از بسیارزیباترین قطعات پاپ چند سال اخیر است که خواننده اثر با همین قطعه در دنیای موسیقی شناخته شد.

کاکایی افزود: همچنین با ایمان نبی زاده در تیتراژ برنامه راه شب با نام «شب بلنده » نیز همکاری داشته ام.

وی خاطر نشان نمود: فکر می نمایم این آلبوم ها در عرصه موسیقی پاپ کشور اتفاق تازهی را رقم بزند، حضور بزرگان موسیقی در کنار این خواننده های جوان و خوش صدا از اتفاقات مثبتی است که سبب افزایش کیفیت کارها شده است.

انتهای پیام/ ش.ع/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۸۳۳۳


شبکه خبری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.