عصر شعر و ترانه در فرهنگسرای ارسباران

جام جم آنلاین: شصت و چهارمین نشست ماهانه ادبی «عصر شعر و ترانه» با حضور عبدالجبار کاکایی سه شنبه سوم مرداد، ساعت ۱۶:۳۰ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، در نشست «عصر شعر و ترانه»، هنرمندان مطرح همچون فاضل نظری، فریدون شهبازیان، ناصر چشم آذر، فریدون خوشنود، محمد حشمتی، روزبه بمانی، اهورا ایمان، نیلوفر لاری پور، افشین یداللهی، پویا نیک پور، بهروز صفاریان، پدرام کشتکار، رسول یونان و سایر هنرمندان و علاقه مندان این حوزه حضور خواهند داشت.

«عصر شعر و ترانه» با مدیریت عبدالجبار کاکایی هر ماه در فرهنگسرای ارسباران میزبان هنرمندان حوزه ادبی، موسیقی و دوستداران ادب و هنر است.

علاقمندان به عضویت و حضور در نشست‌ عصر شعر و ترانه می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان جلفا مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های۲۰- ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. راحیل:

    سلام.من از اقای کاکایی واقعآ ممنونم با همه مشغله و درگیریهایش باز هم برای ما وقت میگذارد .کاش بتوانم حق شاگردی را به جا بیاورم تا خستگی را از تن این استاد بزرگ رادراورم.برای این فرشته مهربانی ارزوی سلامتی و لبخند همیشگی را از خدایم خواستارم.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.