آلوده‌ترین شهرهای اینترنتی کدام است؟

۲۱خردادماه،

مروری بر لیست آلوده‌های اینترنتی گویای آن است که هم‌چنان تهران در صدر استان‌های آلوده قرار دارد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ اردیبهشت‌ماه امسال استان تهران با داشتن ۳۶ آدرس ارسال‌کننده بدافزار به عنوان آلوده‌ترین استان اینترنتی کشور شناخته شده و برای چندمین ماه متوالی با اختلافی فاحش این جایگاه را از آن خود کرده است.
 
پس از تهران استان‌های گیلان و مرکزی به ترتیب با داشتن ۱۳ و ۱۰ آدرس ارسال‌کننده بدافزار دومین و سومین استان‌های آلوده اینترنتی کشور بوده‌اند.
 
هم‌چنین کرمانشاه با ۹ آدرس، آذربایجان شرقی و خوزستان با ۷ آدرس، آذربایجان غربی و البرز با داشتن ۵ آدرس آدرس ارسال‌کننده بدافزار رده‌های بعدی این جدول را به خود اختصاص داده‌اند.
 
براساس بررسی‌های صورت گرفته در مرکز ماهر استان‌های همدان، مازندران، گلستان، کردستان، کهکیویه و بویر‌احمد، فارس، سیستان و بلوچستان و سمنان ، ایلام و اردبیل هر یک با داشتن یک آدرس ارسال ‌کننده بدافزار به عنوان پاک‌ترین استان‌های کشور شناخته شده‌اند.
 
هم‌چنین استان قزوین با داشتن دو آدرس و یزد و بوشهر و اصفهان هر یک با داشتن سه آدرس آلوده دیگر استان‌های پاک اینترنتی کشور در اردیبهشت‌ماه سال جاری بوده‌اند.
 
بنابراین گزارش اردیبهشت‌ماه سال قبل استان‌های قم با ۵۶ آدرس آلوده و تهران با ۵۵ آدرس آلوده در صدر جدول آلودگی‌ها قرار داشتند و هرمزگان، کردستان، چهارمحال و بختیاری و اردبیل هر یک با داشتن دو آدرس آلوده به عنوان پاک‌ترین استان‌های اینترنتی به‌شمار می‌رفتند. فروردین‌ماه امسال نیز استان تهران با داشتن ۲۸ آدرس آلوده‌ترین و استان‌های گلستان، کهکیلویه و بویر‌احمد، کرمانشاه، خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری، اصفهان و آذربایجان غربی هر یک با داشتن یک آدرس آلوده پاک‌ترین شهرهای اینترنتی کشور شناخته شدند.

منبع:ایسنا


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.