آل سعود و ترکیه و قطر مسئول خون های ریخته شده در سوریه هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرلشکر دکتر فیروز آبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به  به اوضاع منطقه و بخصوص فجایعی که توسط دشمنان سوریه به وقوع می پیوندد اظهار داشت: آل سعود، قطر و ترکیه مسئول خون هایی هستند که در خاک سوریه ریخته می شود.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان این مطلب افزود: این مبنای درستی نیست که کشورهای همسایه سوریه به کمک اهداف جنگ طلبانه شیطان بزرگ آمریکا بروند.

 

وی اظهار داشت: اگر این کشورها این مبنا را قبول کرده اند باید بدانند که بعد از سوریه نوبت ترکیه و بقیه کشورها خواهد بود.

 

 فیروزآبادی با اشاره به اینکه آمریکا هر روز در خاک خود کفاره جنگ طلبی و خشونت طلبی خود را می پردازد تأکید کرد: مبادا ترکیه، عربستان و قطر قربانی ترویج تروریسم القاعده شوند و از این بابت ما به دوستانمان هشدار می دهیم.

 

 فیروز آبادی گفت: القاعده و وهابیت امروزه گریبانگیر مسلمانان بی گناه شده اند و از این رو بایستی سران مسلمانان با تأمل بیشتر، در تقویت روحیه و حمایت از مسلمانان بکوشند و توجه کنند که نهی از منکر در بین مسلمانان یک تکلیف است.

 

عضو شورای مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: دشمنان اسلام در هیچ شرایطی دست از ترور بر نمی دارند و می بینید که همزمان با برگزاری مسابقات المپیک جهانی که مشعل صلح و دوستی و همزیستی مردم جهان است یک افسر انگلیسی در حال حمل ۵۰ جلیقه انفجاری در فرودگاه کابل دستگیر می شود آیا این جنایت کار قصد کشتن صدها مسلمان بی گناه از شیعه و سنی در منطقه را نداشته است؟

 

 فیروز آبادی در پایان اظهار داشت: اینگونه توطئه های اختلاف برانگیز بایستی مایه عبرت مسلمین گردد و اتحاد و اتفاق مسلمانان را تقویت کند.
 


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.