اردوغان به اظهارات سرلشکر فیروزآبادی واکنش نشان داد

“رجب طیب اردوغان” در واکنش به اظهارات فیروزآبادی مبنی بر اینکه آل سعود، قطر و ترکیه مسئول خون هایی هستند که در خاک سوریه ریخته می شود، گفت: این سخنان ناراحت کننده و تامل برانگیز است. چون ترکیه تنها کشوری بوده که در زمانی که هیچ کشوری همراه ایران نبود، در کنار این کشور ایستاد و از برنامه هسته ای ایران تا پایان دفاع کرد.

نخست وزیر ترکیه به اظهارات رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که ترکیه، قطر و آل سعود را مسئول اصلی خونهای ریخته شده در سوریه دانسته بود، واکنش نشان داد.

به گزارش مهر، سردار سرلشکر فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اخیرا با اشاره به اینکه آمریکا هر روز در خاک خود کفاره جنگ طلبی و خشونت طلبی خود را می پردازد تأکید کرد: مبادا ترکیه، عربستان و قطر قربانی ترویج تروریسم القاعده شوند و از این بابت ما به دوستانمان هشدار می دهیم.

وی با اشاره به اوضاع منطقه و بخصوص فجایعی که توسط دشمنان سوریه به وقوع می پیوندد اظهار داشت: آل سعود، قطر و ترکیه مسئول خون هایی هستند که در خاک سوریه ریخته می شود.

“رجب طیب اردوغان” در واکنش به این اظهارات، گفت: این سخنان ناراحت کننده و تامل برانگیز است. چون ترکیه تنها کشوری بوده که در زمانی که هیچ کشوری همراه ایران نبود، در کنار این کشور ایستاد و از برنامه هسته ای ایران تا پایان دفاع کرد.

به گزارش النشره ، اردوغان همچنین در بخش دیگری از اظهاراتش از تلاشهای ترکیه برای کمک به مسلمانان میانمار و برقراری صلح و ثبات در این کشور خبر داد.


عصر ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.