آل پاچینو در لندن روی صحنه می‌رود

۱۷فروردین۱۳،

به گزارش خبرآنلاین، این نمایش تک‌نفره سعی دارد تصویری «دقیق و صمیمی از کارنامه و زندگی پاچینو ارائه دهد و مخاطب را با لحظات خصوصی زندگی یکی از بزرگترین بازیگران نسل خودش آشنا کند.»

بخشی از این نمایش مصاحبه است و پس از آن جلسه پرسش و پاسخ با پاچینو نیز برگزار می‌شود.

 

آل پاچینو از معدود بازیگرانی است که هم جایزه تونی (اسکار تئاتر) را برده و هم جایزه امی (اسکار تلویزیون) و البته جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد را هم در کارنامه دارد. او در فیلم‌های معروفی مثل سه‌گانه «پدرخوانده»، «بعدازظهر نحس»، «صورت زخمی»، «گلن‌گاری گلن راس» و «تاجر ونیزی» بازی کرده است.

 

پاچینو برای بازی در نمایش‌های «ببر کراوات می‌زند؟» و «تمرینات پایه‌ای پاولو هومل» دو جایزه تونی بازیگری گرفته است. از دیگر نمایش‌های او می‌توان به «بوفالوی آمریکایی» و اخیرا «تاجر ونیزی» و «گلن‌گاری گلن راس» اشاره کرد.

 

این بازیگر مطرح برای بازی در فیلم تلویزیونی «جک را نمی‌شناسید» برنده جایزه امی شده است. پاچینو برای فیلم‌های «پدرخوانده»، «سرپیکو»، «پدرخوانده: قسمت ۲»، «بعد از ظهر نحس»، «… و عدالت برای همه»، «دیک تریسی» و «گلن گری گلن راس» نامزد اسکار بود و سال ۱۹۹۳ برای «بوی خوش زن» برنده اسکار بهترین بازیگر مرد شد.

 

پاچینو درمورد این نمایش گفت: «واقعا منتظر رفتن به لندن هستم. همیشه در این شهر حس کرده‌ام در خانه خودم هستم. برایم افتخاری است که در پالادیوم روی صحنه بروم و بسیار خوشحالم که در شهر شما، دوباره روی صحنه می‌روم.»

 

فروش بلیت‌های این نمایش از پنجم آوریل آغاز شده است. این نمایش دوم ژوئن ۲۰۲۴ در سالن پالدیوم لندن روی صحنه می‌رود.

 

واتس‌آن‌استیج / ۵ مارس / ترجمه: حسین عیدی‌زاده

۵۸۲۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.