هیبت تازه آل پاچینو در کمدی ˝شوی بچه‌ها˝

۴ شنبه ۱۷ آبان به نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

تاریخ اکران تازهترین فیلم ˝آل پاچینو˝ با عنوان ˝شوی بچه‌ها˝(Stand Up Guys) تغییر نمود.

به گزارش تفسیری سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، تاریخ اکران این فیلم که پیش از این قرار بود در روز ۱۱ ماه ژانویه ۲۰۲۴ میلادی در سینماهای جهان اکران شود به اول ماه سریعه ۲۰۲۴ میلادی (۱۳ بهمن‌ماه) موکول شد.

بنابر این گزارش تفسیری، در درام کمدی- اکشن “شوی بچه‌ها” به کارگردانی “فیشر استیونس” علاوه بر “آل پاچینو”، “کریستوفر واکن” و “آلن آرکین” هم که از بازیگر سرشناس و دارنده اسکار هالیوود می باشند، ایفای نقش می‌کنند.

به نوشته هالیوودریپورتر، داستان فیلم “شوی بچه‌ها” در مورد چند گانگستر کهنه‌کار و بازنشسته است که پس از سال‌ها دوری از همدیگر دوباره دور هم جمع می‌شوند، تا یک شب حماسی و گانگستری را پشت‌سر بگذارند. اما اتفاقاتی که در ساعات اولیه شب رخ می‌دهد، مهمانی باشکوه این جمع قدیمی را وارد یک سری ماجراجویی تازه می‌کند و آنها تصمیم می‌گیرند یکی از روسای خود را که پیشا در حق‌شان بدی نموده، را از سر راهشان بردارند.

گفتنی است، “فیشر استیونس” درباره فیلم تازه خود گفته: این فیلم از معدود کمدی‌هایی است که بیننده را به سال‌های دور سینمای گانگستری می‌برد و تماشاچی “آل پاچینو” را در هیبتی تازه و گریمی منحصربفرد می‌بیند.


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.