آماده‌باش نیروهای هلال احمر در ۱۹ استان

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر درپی صدور هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی از آماده باش امدادگران در ۱۹ استان کشور خبر داد.

آماده‌باش نیروهای هلال احمر در ۱۹ استان

به گزارش ممتاز نیوز، بابک محمودی با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی، گفت: بر اساس اعلام هشدار هواشناسی در روز‌های شنبه، یک‎شنبه و دوشنبه، با بارش باران و برف و وزش باد در ۱۹ استان کشور رو به‌رو خواهیم بود.

وی در ادامه بیان کرد: بر اساس این هشدار، شنبه در شمال و شرق خوزستان، ارتفاعات در زنجان، قزوین، البرز، تهران، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، شمال غرب فارس، شمال ایلام، کرمانشاه، غرب کردستان و جنوب آذربایجان غربی شاهد این پدیده خواهیم بود. در روز یکشنبه نیز، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، ارتفاعات در شرق تهران، سمنان و در روز دوشنبه در غرب گیلان با بارش باران و باد شدید مواجه خواهیم شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: در همین راستا نیز امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در این استان‌ها در حالت آماده‌باش کامل هستند تا در صورت بروز حوادث خدمات لازم را به مردم ارائه کنند. همچنین لازم است که مردم نیز موارد ایمنی را رعایت کرده و از انجام سفر‌های غیرضروری یا اسکان در حاشیه رود‌ها و مسیل‌ها پرهیز کنند.

انتهای پیام/


ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.