آمادگی بیمارستان منطقه یکم نیروی دریایی برای پذیرش بیماران نیازمند

۱۱م دیماه ،

ناخدا مرادی‌نیا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اعلام کرد

رئیس بیمارستان منطقه یکم نداجا با اشاره به اهداف بهداشت و درمان نیروی دریایی ارتش در اجرای طرح مردم‌یاری در رزمایش تخصصی ولایت ۹۱ گفت: ویزیت رایگان مردم مناطق محروم از جمله این برنامه‌ها است، لذا با یک تیم تخصصی در روستاهای محدوده عمومی رزمایش حضور یافته‌ایم.

ناخدا یکم محسن مرادی‌نیا در گفتگو با خبرنگار دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، دربارهٔ اجرای طرح مردم‌یاری در “رزمایش تخصصی ولایت ۹۱” اظهار داشت: در راستای اهداف این رزمایش و اهداف بهداشت و درمان نیروهای بهداشت نداجا، علاوه بر خدمات‌رسانی به پرسنل غیور و خانواده‌های نداجا خدماتی نیز در بعد مردم‌یاری و ویزیت رایگان مناطق محروم انجام شد.

رئیس بیمارستان منطقه یکم نداجا افزود: در همین راستا امروز با یک تیم تخصصی که شامل متخصص جراحی عمومی، متخصص داخلی، پزشک عمومی، ماما و نیز تکنسین اتاق عمل صحرایی و بیهوشی است، در این منطقه محروم حضور پیدا کردیم تا خدمت‌رسانی را به نحو احسن به مناطق محروم روستاهای محدوده عمومی رزمایش داشته باشیم.

وی تصریح کرد: بیمارانی که نیازمند باشند، دارو را به صورت رایگان دریافت می‌کنند و اگر به عمل‌های جراحی سرپایی نیاز داشته باشند در اتاق عمل سیار مورد مداوا قرار می‌گیرند. همچنین اشخاصی که نیاز به کارهای تخصصی بیشتر داشته باشند را به بیمارستان منطقه یکم نیروی دریایی ارجاع داده و مورد مداوا قرار خواهیم داد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.