آمادگی نیروی دریایی ارتش برای همکاری متقابل با دریابانی ناجا

فرمانده نیروی دریایی ارتش از تبادل اطلاعات و همیاری این نیرو با دریابانی نیروی انتظامی در جهت مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر خبر داد.

به گزارش حوزه دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش؛ امیر دریادار حبیب الله سیاری از تبادل اطلاعات و همیاری این نیرو با دریابانی نیروی انتظامی در جهت مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر خبر داد.

وی در این رابطه گفت:‌ در عرصه دریا هرکجا که دریابانی ناجا نیاز به کمک داشته باشد، نیروی دریایی ارتش مساعدت می‌کند و در کنار آنها قرار خواهد گرفت.

دریادار سیاری با بیان اینکه “هم‌اکنون تبادل اطلاعات، رفت و آمد و تبادل آموزش بین این دو نیرو وجود دارد”، اظهار کرد:‌ ورود مواد مخدر، قاچاق کالا و … به حوزه دریا موجب شده تا ما بیش از پیش همکاری‌های خود را با ناجا گسترش دهیم و این در شرایطی است که ما در دریا مأموریت‌های خاص خود را نیز داریم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه بخشی از مأموریت‌های این نیرو در فضای مجازی پیگیری می‌شود، خاطرنشان کرد: فضای مجازی تهدیدپذیری بالایی دارد که اگر ما به عنوان نیروی دریای ارتش از آن حفاظت نکنیم، آسیب‌پذیریمان در مأموریت‌ها افزایش می‌یابد.

امیر سیاری با تاکید بر اینکه “بحث دفاع سایبری یکی از سرفصل‌های اصلی در کار ما و دانشگاه‌ها به حساب می‌آید”، تصریح کرد: باید مردم را در برابر تهدیدات فضای مجازی آگاه ساخت، چراکه بیشتر آسیب‌هایی که به اقشار مختلف مردم در فضای مجازی وارد می‌شود ناشی از جهل و ناآگاهی است. پلیس در این زمینه وظیفه سنگینی بر عهده دارد.

وی در پایان به حضور پلیس فتا در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال اشاره کرد و گفت: من بر این باورم اگر از توان رسانه‌ها برای آموزش مردم بهره گرفته شود یقینا می‌توان از بسیاری مشکلات فضای مجازی جلوگیری به عمل آورد.

انتهای پیام/ش۳


باشگاه خبرنگاران

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. محمد:

    خبربسیارخوشحال کننده ای بود.بایستی زودترازاینها بین این دو ارگان رابطه وهمکاری ایجادمیشد.زنده بادناجاونیروی باصلابت دریایی ارتش.زنده باد دریادارسیاری.ان شاالله باهمکاری هرچه بیشتر این دونیرو درس خوبی به قاجاقچیان کالاومواد مخدر داده بشه.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.