آمادگی پلیس برای مراسم ارتحال

جام جم آنلاین: سردار حسین ساجدی نیا با اشاره به آمادگی کامل نیروهای پلیس تهران بزرگ در برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) از تسهیلات در نظر گرفته شده برای این روز خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، رییس پلیس تهران بزرگ امروز در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به تسهیلات پلیس به شهروندان و زائرانی که روز ۱۴ خرداد به حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) برای برگزاری مراسم ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی می آیند، گفت: قرارگاه انتظامی «روح‌الله» از سوی پلیس تهران بزرگ و با همکاری تمام دستگاه ‌های مرتبط و همکار، از یک ماه پیش در محدوده حرم مطهر، راه ‌اندازی شده است تا بتوانیم سرویس‌ مناسبی در اختیار زائرانی که از شهرستان ها و تهران می آیند، قرار دهیم.

وی همچنین با اشاره به تسهیلات ترافیکی که برای این روز در نظر گرفته شده است، افزود: بالگردهای نیروی انتظامی طی برگزاری مراسم در اختیار فرماندهی تهران بزرگ قرار می‌ گیرد تا علاوه بر کنترل ترافیکی محورهای منتهی به حرم مطهر، از نظر انتظامی نظارت‌های لازم صورت گیرد.

سردار ساجدی نیا اظهارداشت: با توجه به اینکه در سال های گذشته نیز مورد و مشکل خاصی از نظر وقوع جرایم و اتفاقات احتمالی نبوده است، اما با تمام این احوال ماموران پلیس پیشگیری و پلیس آگاهی تهران بزرگ در طول برگزاری مراسم، به صورت نامحسوس حضور داشته و از وقوع مشکلات و جرایم احتمالی پیشگیری‌ خواهند.

رییس پلیس پایتخت گفت: در مراسم امسال، پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ مسوولیت ساماندهی اتوبوس‌ ها و پارکینگ ‌ها را بر عهده دارد تا شهروندان بتوانند با سرویس ‌دهی مناسبی زیارت خود را به پایان برسانند.

وی افزود: آغاز فعالیت های گشت های انتظامی و ترافیکی پلیس تهران بزرگ برای برگزاری هر چه بهتر مراسم از پنج روز جلوتر آغاز شده و تا پایان مراسم نیز ادامه خواهد داشت.

سردار ساجدی نیا با اشاره به همکاری مسوولان شهرداری و پلیس برای ساماندهی دستفروشانی که کنار بزرگراه منتهی به حرم مطهر اقدام به فروش اجناس خود می کنند، گفت: با همکاری سرکلانتری ‌های زیر مجموعه پلیس پیشگیری تهران بزرگ مقرر شده است که بلوک‌ بندی‌ هایی در حریم حرم حضرت امام (ره) صورت بگیرد تا کنترل ‌های انتظامی به موقع و به صورت مناسب صورت بپذیرد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: پلیس تهران بزرگ از ۲۴ ساعت قبل از مراسم در آماده باش کامل قرار دارند و این در شرایطی است که پوشش‌ ‌دهی سطح شهر تهران نیز به صورت کامل انجام خواهد شد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.