آمریکا و رژیم صهیونیستی پشت‌پرده کشتار فجیع مسلمانان میانمار قرار دارند

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی با حمایت کشورهای غربی، پشت پرده کشتار فجیع مسلمانان میانمار قرار دارند.

حسن کامرانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی درگفتگو با خبرنگار پارلمانیممتازنیوز، با محکوم کردن کشتار فجیع مسلمانان میانمار و سکوت جوامع حقوق بشر گفت: غربی‌ها برای تأمین منافع مادی خودشان، ازهیچ جرم و جنایتی دریغ نکرده و حاضرند پست ترین جرم و جنایت را انجام دهند.

وی تصریح کرد: آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی پشت پرده کشتار فجیع مسلمانان میانمار هستند، چرا که سکوت آنها در قبال این جنایت به منزله همراهی کردن و دست داشتن در این نسل کشی‌ها است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه کشورهای مدعی حقوق بشر ضدحقوق بشرند نه حامی حقوق بشر، اظهار داشت: دستگاه دیپلماسی کشورمان باید با موضع گیری صریح، هرچه سریعتر این نسل کشی را محکوم و موضع جمهوری اسلامی ایران را اعلام کند.

کامران خاطرنشان کرد: وزارت امور خارجه کشورمان می تواند با مذاکره با گروه‌ها، نهادها و سایرکشورها دراین زمینه بیش از پیش فعالیت خود را گسترش دهد.

گفتنی است، حکومت نظامی میانمار با حمایت کشورهای غربی آمریکا و رژیم صهیونیستی در اقدامی تامل برنگیز، دست به نسل کشی مسلمانان میانمار زده است.

این درحالی است که جوامع مدعی حقوق بشر و سازمان ملل در مورد این جنایت سکوت کرده اند.
انتهای پیام/س۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.